Seuraatko Hollannin tämänpäiväisten vaalien
Kommentit (9)
Olen kyllä uutislakossa, mutta täytynee vilkaista. Onko ne tulokset mihin aikaan tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä uutislakossa, mutta täytynee vilkaista. Onko ne tulokset mihin aikaan tiedossa?
Ääntenlasku alkaa klo 22 Suomen aikaa, mutta exit polleja tulee jo pitkin iltaa.
Täällä seurataan. En ole ihan varma mitä toivon lopputulokseksi. Haluan hallitsemattoman siirtolaisvirran ja turhien kuolemien välimereen loppuvan, samoin kuin terrorismin. Toisaalta en halua minkään suunnan ääriliikkeiden kasvua.
En seuraa äänten laskentaa, kuulema lasketaan käsin, joten menee aikaa. Luen aamulla lehdestä kuinka kävi. Veikkaan että liberaali VVD-puolue tulee olemaan suurin puolue . Suurin voittaja tulee olemaan vihreät, nyt 4 paikkaa, vaalien jälkeen 16 paikkaa, eli vihreät nelinkertaistavat paikkamääränsä.
onko linkkiä mistä seurata.
hollannin
persut saa äänivyöryn
Veikkaan myös että vihreät ovat suurin voittaja. Äärioikeisto hiipuu, eikä pääse edes hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
onko linkkiä mistä seurata.
hollannin
persut saa äänivyöryn
Hollannissa ei ole persuja. Ja kotoinen PS on täysin vasemmistolainen verrattuna VVD:hen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä seurataan. En ole ihan varma mitä toivon lopputulokseksi. Haluan hallitsemattoman siirtolaisvirran ja turhien kuolemien välimereen loppuvan, samoin kuin terrorismin. Toisaalta en halua minkään suunnan ääriliikkeiden kasvua.
Samoin itse ajattelen.
Ensimmäistä kertaa kautta aikojen seuraan Hollannin vaaleja! Toivon maltillisen, liberaalin oikeiston voittoa, kuten toivon kaikissa vaaleissa.