Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä lapsuusaikasi lemmikkiesi nimiä? Minkä nimisiä lemmikkejä teillä oli kun olit lapsi?

Vierailija
15.03.2017 |

Mä muistan meidän koiran, joka oli Hilu-niminen. Sitten mulla oli Hipsu niminen hamsteri. 😘

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden kissan nimi oli Tilla ja toisen Nöpsi Töpseli XIV, koiran nimi oli Tessu.

Vierailija
2/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, oli kaksi mustaa kissaa, sisko ja veli. Tyttökissa eli 19 vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsterit Diiva ja Läppä :D

Vierailija
4/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy oli töpöhäntäinen leopardigekko.

Vierailija
5/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivihamsteri, 3 hermistä joiden kaikkien nimi oli juho, koira jonka nimi oli raksu. Kaks kilpparia joiden nimet oli kille ja ofelia.

Vierailija
6/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa lastensa nimiä unohtaisi

Vierailija
7/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jopa kilpparien nimet (punakorvakilpikonnia, nimetty tietenkin tmnt:n sankarien mukaan 😊

Sitten kissat joiden nimet meni väärinpäin, tyttö sai pojan nimen (siniharmaa, luultiin pojaksi) ja poika tytön nimen (oranssi, luultiin pojaksi).

Maalla kun oltiin oli ulkokissoja muitakin, jokaisen nimet muistan. Samoin koirien. Nykyään asun kaupungissa ja sisäkissa (ragdoll) löytyy. Maalla oli myös pari rotukissaa, ja muistan kaikkien nimet, sekä viralliset että vähemmän viralliset.

Vierailija
8/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa, ja voi se oli hillittömänä karvis fanina nimetty Karviseksi. Yllätys yllätys!

Vierailija
9/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, ajatusvirhe korjattu

Vierailija kirjoitti:

Muistan jopa kilpparien nimet (punakorvakilpikonnia, nimetty tietenkin tmnt:n sankarien mukaan 😊

Sitten kissat joiden nimet meni väärinpäin, tyttö sai pojan nimen (siniharmaa, luultiin pojaksi) ja poika tytön nimen (oranssi, luultiin tytöksi).

Maalla kun oltiin oli ulkokissoja muitakin, jokaisen nimet muistan. Samoin koirien. Nykyään asun kaupungissa ja sisäkissa (ragdoll) löytyy. Maalla oli myös pari rotukissaa, ja muistan kaikkien nimet, sekä viralliset että vähemmän viralliset.

Vierailija
10/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja jatkokysymystäkin piti laittaa...

Saitko itse päättää lemmikkiesi nimet vai kuka niille antoi nimet?

Mä sain päättää itse hamsterini nimen mutta koiralla oli jo valmiiksi nimi, jonka kasvattaja oli sille antanut. Mitä sitä hyvää nimeä muuttamaan. Ap

Vierailija
11/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa, ja voi se oli hillittömänä karvis fanina nimetty Karviseksi. Yllätys yllätys!

Meilläkin oli Karvinen 😎

Tosin vitivalkoinen (ja eri rotua), mutta muuten samankaltainen kuin kuuluisa kaimansa.

Vierailija
12/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennu oli meidän koira. Sekarotuinen ihana karvaturri.

Vierailija
13/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppinen

Vierailija
14/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oli kolme kissaa, Väinö, Nelli ja Viivi. Kaikki niistä karkasi. Mummolla oli kans kissa, Niki, joka eli 12-vuotiaaksi. Äidin miesystävällä oli Roope-niminen koira ja sen jälkeen meille tuli vähän yli kuukauden päästä Valtsu-niminen koira, joka täyttää tänä vuonna 7 vuotta. Lisäksi on vielä vuonna 2010 syntynyt tyttökissa, joka on pursunnut jo 10 tenavan verran, kun ei ole äidin miesystävä älynnyt viedä sitä kissaa kastraatioon. No on se jo kastroitu 2 vuotta sitten ja pennuista on jäänyt onneksi vaan 2 kissaa äitikissan seuraksi ja nekin on onneksi kastroitu. Oon nyt opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja äiti asuu miesystävänsä ja 3 kissan ja sen koiran kanssa tällä hetkellä. Ikävöin niitä elukoita ja haluisin nähä ne taas. Haluun kyllä hankkia vielä oman lemmikin ehkä tulevaisuudessa.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
15/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut lapsuudenkodissa : Iines, Aku (kissoja) Minni, Mikki, Hessu (hevosia), Mimmi, Milla, Näpsä ja Roope (kanat ja kukko), Pluto ja Hannu (possuja)

Nykyiset menee samalla linjalla : Hevoset ovat Ariel ja Ursula, kissat Aurora ja Uljas, Koirat Julle ja Riitta.

Vierailija
16/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pontus oli koirani nimi ja hamsteri oli Jaki.

Vierailija
17/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsterit Viki ja Jaki. Oli joku piirretty tuohon aikaan ja siitä tuli muistaakseni ne nimet. Kissa oli Sukka.

Vierailija
18/19 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani meillä on ollut koirat Tomi, Markku, Bobi ja Toti

Kissa Mikke

Marsut Retu, Söpö ja Lilli Mescedes

Kettu Rulle

Seeprapeippoja, joista vain yhdellä oli nimi: Isabella

Vierailija
19/19 |
15.03.2017 |