Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippilahja omalle lapselle?

Vierailija
15.03.2017 |

Mitä olette antaneet rippilahjaksi omalle lapsellenne? Itse sain omilta vanhemmilta rippilahjaksi Seikon rannekellon ja siihen aikaan nuo kellot tai korut oli suosittu lahja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sen täytyy olla mopoauto, turkiskaulaliina ja muotiaurinkolasit. Kellot ovat niin so last seasonia.

Vierailija
2/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut ja laittanut aina juhlat. Lahjaksi koru yleensä ja sitten se paras lahja, mitä odottavat ja tahtovat kovasti, vauva-ajasta tähän päivään valokuvakirja. Tekstit olen kirjoittanut niihin ja kaikkea mahdollista lisäillyt. Vauva-ranneke ja muuta sellaista. Tykänneet kovasti, niin pojat kuin tyttäretkin. 

Nuorimmaisetkin odottavat jo niitä.. 

Teen sen aina salaa, joten pääsevät sitten vasta juhlissaan lukemaan. Ei mitään noloja pottakuvia, mutta sellaisia, mihin liittyy muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai rahaa, puhelimen ja hopeisen ristin kaulaan minulta. 

Vierailija
4/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Mopoauto tai mopo kuulostaa kyllä isolta ja varmasti mieluisalta lahjalta. Turkiskaulaliina on minulle uutta ja aurinkolasitkin varmasti monen mieleen, mutta haluaisin antaa jotain pysyvämpää. Paras lahja olisi joku, mistä voisi sanoa 10 päästäkin, että sain tämän rippilahjaksi ja olen käyttänyt siitä asti. ap

Vierailija
5/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 10v päästäkin ...

Vierailija
6/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen kaulakoru tai kello tai sormus.  Itse ostin kaulakorun.

Vierailija
7/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo- lahjaksi lapselleni  ostin Kalevala korun kaupunkisormuksen kultaa.  Oli lapsen oma pyyntö ja lupaus ennen kirjoituksia.

Vierailija
8/8 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeisen ristin kaulaan ja mopokortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi