Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli töissä levittänyt jotain allergiarasvaa naispuolisen työkaverin selkään, olisitteko mustasukkaisia tällaisesta?

Vierailija
15.03.2017 |

Tämä nainen oli pyytänyt levittämään selkäänsä rasvaa, sellaiseen kohtaan johon ei ylettänyt itse. Sain tietää kun miehellä oli jäänyt fb auki. Hän oli itse suihkussa ja kuului viestiääni, mies pyysi katsomaan mikä viesti tuli. Siellä oli kuva naisen selästä joka punoitti vähän ja viesti "kiitos tämänpäiväisestä, kyllä tämä tästä helpottaa :)"

Kysyin mieheltä ja hän kertoi mistä oli kyse. Kuitenkin tuntuu pahalta...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala :D

Vierailija
2/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin!

Vierailija
4/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo naisella ei ole puhtaat jauhot pussissa ja miehes on uuvatti.

Vierailija
5/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieleni pahoitin, ainakin jos mies kyrvällänsä rasvsn levitti.

Vierailija
6/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mieleni pahoitin, ainakin jos mies kyrvällänsä rasvsn levitti.

Ei se vielä mutta siihen olis tarkoitus päästä.

Vierailija
7/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni nähnyt lukemattomia selkiä ja erilaisia ihottumia. Kananrasvaiset, kalpeat selät eivät ole mitään intohimoa herättäviä, varsinkaan jos mukana on ihottumaläikkiä.

Vierailija
8/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mustasukkainen. Selkeästi tuolla naisella on kyllä jotain mielessä, varmaan olis töissäkin ehtinyt kertomaan että rasvaus auttoi. 

Vierailija
9/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi, mutta epäilisin kyllä hieman naisen motiivia pyytää juuri avioliitossa olevaa miestä rasvailemaan selkää. Eikö naispuoleinen työkaveri olisi käynyt/ollut vähemmän vaivaannuttavaa? Siis että pitää oikein perään laittaa viestiä ja kiittää vielä erikseen jostain rasvaamisesta? Öö. Okei. Taitaa olla nainen hieman ihastunut. 

Vierailija
10/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuyritys ihan selvästi.

Juttele miehesi kanssa tuo asia perin pohjin.

Ettei enää mene uusiin....rai mitä sitten itse haluaa ja mikä teidän suhteen laatu on.

Tuo nainen yrittää miestäsi. Hänelle on oltava selkeä ei-linja. Ja pyytäköön seuraavan rasvaajan muualta. Yäk. Rasvainen tyyppi. Menköön vapaita pyyteleen.

Voi olla, että pyytää miestäsi kotiinsa korjaamaan jotain tm.

Jos on häveli mies, niin sehän menee. Jos on selkeä viksu mies, niin ei se mene.

Mutta hyvä on jutella noi asiat tietoisiksi. Varattu.583

Vierailija
11/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen urpo lähettää kuvan ihottumaisesta selästä työkaverille :D ja miten saanut otettua kuvan jos on niin hankalassa kohdassa ettei itse yletä rasvaamaan...?

Vierailija
12/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään olisi! Miettisitkö, jos miehesi olisi auttanut miestyökaveria vastaavassa tilanteessa, että onko hän homo? Etkö sinä koskaan ole auttanut kaveria pulassa?

Miehesi on hyvä kaveri ja työkaveri kiitti fb -viestillä avusta, tod. näk. näytti kuvalla, että selkä on nyt parempi. Eikö tällainen tulkinta tule sulle mieleen itsestään, ilman palstaa?! Täältäkö sä tunteesi haet?  

Vierailija
13/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkös tämä neitokainen on ennen saanut selkänsä rasvattua? Mikäköhän paikka seuraavaksi kaipaa miehen kosketusta, alkaako menemään jo niin syvälle, ettei omat sormet taaskaan yletä? Vai pitääkö miehen mennä avittamaan sutturaa tämän kotosalla jossakin lampun vaihtamisessa tai röörin avaamisessa?

Joo, nolo naikkonen ja pyörittelisin lähinnä silmiä tällaiselle tyypille. Miehesi taas on ilmeisen auttavaivainen ja helppo. Ihanaa..

Vierailija
14/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies on hieroja. Ei pahane tuollaisesta olla mustasukkainen, hulluksihan sitä tulis. 😂

Vierailija
15/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh. Eroottista allergiarasvan levitystä. Ehkä siinä levis muutakin. No, Ilmankos kiitteli vielä FB:ssä.

Vierailija
16/16 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan tuo nainen voinut pyytää naispuolista kaveria rasvaamaan selkänsä eikä miestäsi. Taka-ajatuksia on...