Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narskuttelen joka yö, ja se ärsyttää miestä.

Vierailija
14.03.2017 |

Ymmärrän sen hyvin. Voin vain kuvitella. Mutta mikä oikeus miehellä lasten toivotellessa hyvää yötä on kertoa, miten hirveät yöt hällä on äitinsä vieressä..
Ärsyttää. Minkä minä narskutukselleni voin? Kiskot hommattu, mutta kamalat; en saa henkeä ja kuolaan ja heräilen minäkin.
Jos sairastuisin syöpään ja oirehtisin, nalkuttaisiko mies siitäkin? Me luvattiin rakastaa toisiamme niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
Narskutus on oire jostain, mihin en ole osannut löytää parannuskeinoa.

Mies lähtee sohvalle ihan kohta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttele vain niihin kiskoihin, ettei avioliittosi murene samaa vauhtia hampaidesi kanssa. Miehen sopisi puolestaan olla nalkuttamatta ja moittimatta sinua erityisesti lasten kuullen.

Vierailija
2/5 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kuulleen valittaminen ei ole ok. Syöpä tuskin valvottaisi miestäsi öitä toisensa perään? Entä oma rakkautesi, miksi valvotat rakastasi, näinkö osoitat lupaamaasi rakkautta? Jos olisin miehesi olisin jo lähtenyt sohvalle, tai laittanut sut sohvalle. Valvottamista käytetään ihan kidutusmuotona. Jokainen varmaan tietää mitä tekee ihmisen psyykelle. Terveisin osittain kuorsaamisen takia lopulta eronnut, kun mies koki sohvalla nukkumisen huonona kohteluna, mutta itse oli valvottanut mua _vuosia_ eikä tehnyt mitään kuorsaamisellensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuttele vain niihin kiskoihin, ettei avioliittosi murene samaa vauhtia hampaidesi kanssa. Miehen sopisi puolestaan olla nalkuttamatta ja moittimatta sinua erityisesti lasten kuullen.

Juu. Aivan samaa mieltä. Olin vihainen miehen käytöksestä narskutteluun ja juu, pakko kai totutella kiskoihin.

Kiitos sulle joka tapauksessa =) Laitoin vihaisena ja ärsyyntyneenä alkuperäisen viestini. Helpotti..=)

-ap

Vierailija
4/5 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskoihin tottuu muutamassa viikossa kun vaan sitkeesti nukkuu niitten kanssa. Eihän ne kivalta näytä ja kuola valuu aika paljon mutta ilman niitä sun hampaat kyllä tuhoutuu. Ja hyi hitto narskuttelun äänihän on aivan kamala! Eli en ihmettele jos miehes ei tykkää. Jos kiskojen istuvuuden kanssa on ongelmaa niin mee uudestaan hammaslääkärille, hioo niitä kunnes tuntuvat hyvältä suussa.

Vierailija
5/5 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa leukajumppaohjeet, kokeile, totuttele kiskoon esim. pitämällä sitä suussa tunti ennen nukkumaanmenoa. Jos puhuminen sujuu kisko suussa, nukkuminenkin todennäköisesti. Kiskojen laatu vaihtelee melko paljon. Laitatko kuvan siitä?