Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan käynyt psykologin testeissä masennuksen takia?

Vierailija
14.03.2017 |

Käyn terapiassa masennuksen takia. Terapeutti laittoi minut psykologin tutkimuksiin, kai selventääkseen mikä pahaa oloani ylläpitää.
Tutkimuksissa kävi ilmi mm, että työmuistini on keskitasoa heikompaa, visuaalinen päättelykykyni on keskimääräistä heikompaa, ja kognitiivinen suoriutuminen keskimääräistä heikompaa! Jopa kielelliset taidot vaihtelivat heikon ja keskitason välillä, vaikka olen pitänyt niitä vahvuutenani. Kärsin surkeasta itsetunnosta ja nyt ainakin ajattelen, etten voi koskaan pärjätä missään. Millaisia kokemuksia muilla on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtivat varmaan sähköshokkeja? Se on rankka hoito ja aloittaminen pitää perustella hyvin. Vaikea-asteinen masennus laskee kognitiivista suorituskykyä, testituloksesi heijastelee siis lähinnä sairautesi vakavuutta. Testit menevät diagnoosin tueksi, ei niitä sinun kiusaksesi tehdä. Masentuneena tehdyn testin tulos ei siis kerro oikeista kyvyistäsi.

Vierailija
2/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään mitään sähköshokkeja. En käytä edes masennuslääkkeitä koska en halua, haluan selviytyä terapian avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta masennushan vaikuttaa testin tuloksiin?

Olin itse niin lääkkeissä testeissä, etten oikein luota tuloksiini.

Vierailija
4/4 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus vaikuttaa testeihin. Olet todennäköisesti ainakin keskitasoa, mutta masennuksen vuoksi suoriudut kaikesta huonommin kuin normaalisti.