Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävakaa persoonallisuus ja alkoholi

Vierailija
13.03.2017 |

Miten teille muille sopii alkoholi? Mulla on arki hyvin hanskassa sairauden kanssa, mutta alkoholia en voi juoda. Olen ihan holtiton ja muutun todella paljon. Aina kännissä on hauskaa, mutta muutun, PALJON. Saattaisin esimerkiksi pettää, lähteä ihan kenen tahansa matkaan ja tuhota perheeni. Luojan kiitos tiedostan tämän, enkä käy baareissa tms. Joskus voin ottaa muutaman lasin viiniä miehen kanssa, kotona, mutta en sen enempää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen nyt kolmekybäsenä lopen kyllästynyt litkimiseen ja ongelmiin joita siitä aiheutuu. Mua vaan vaivaa 24/7 himo alkoholiin kun en juo, mutta sen kanssa on varmaan vain elettävä.

Olen tehnyt kännissä kaikkea todella typerää. Miehet myös varsinkin tykkäävät epävakaan naisen sekoiluista kun hyväksikäyttö on suht helppoa.

Sitten on myös ne känniriidat. Mikä on pahinta mitä olette kännissä tehneet?

Vierailija
2/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö! Ei mikään sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tappava yhdistelmä, kaveri lähti sairaalaan lun halusi tappaa ittensä.

Vierailija
4/11 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä muut syyt olla juomatta.

Vierailija
5/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen nyt kolmekybäsenä lopen kyllästynyt litkimiseen ja ongelmiin joita siitä aiheutuu. Mua vaan vaivaa 24/7 himo alkoholiin kun en juo, mutta sen kanssa on varmaan vain elettävä.

Olen tehnyt kännissä kaikkea todella typerää. Miehet myös varsinkin tykkäävät epävakaan naisen sekoiluista kun hyväksikäyttö on suht helppoa.

Sitten on myös ne känniriidat. Mikä on pahinta mitä olette kännissä tehneet?

En enää eilen ehtinyt vastaamaan kun kello tuli 23 ja kirjautumispakko. Mutta siis: minunkin tekee välillä mieli vetää kunnon känni, mutta en pysty. Aina aiemmin jos join, join AINA liikaa. Olen mm saanut entiseltä mieheltä kunnolla turpaani pari kertaa (hän oli väkivaltainen kännissä ja ilmeisesti provosoin ) olen hukannut puhelimen ja avaimet, päätynyt sänkyyn samaan aikaan kahden eri miehen kanssa jne. Kaikkea aivan älytöntä. Käytän humalassa myös rahaa aivan holtittomasti. Joten viisainta on olla juomatta. ap

Vierailija
6/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa persoonallisuushäiriö! Ei mikään sairaus.

Näinhän se virallisesti on. Joka tapauksessa aikalailla elämänlaatuun vaikuttava häiriö. Ei tarvitse pilkkua viilata. Tasan jokainen joka tämän häiriön kanssa elää, tietää millaista painajaista elämä voi toisinaan olla.

Vierailija
7/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Lähtee käsistä niin määrällisesti kuin ajallisesti juominen. Eli juon niin että olen ympärikännissä useita viikkoja ainakin niin että lopettaessa olotila lähentelee deliriumia ja tarvitsen vähintäänkin rauhottavat, uni-, ja psykoosilääkkeet.

Olen myös herännyt toiselta puolelta suomea, sammunut vaikka minne, pettänyt poikaystävääni eli tuhonnut suhteeni ja kaikenlisäksi minusta tulee aggressiivinen ja itsetuhoinen. Olen meinannut myös tappaa itseni ja herännyt sairaalasta sekä tietysti viillellyt... Ja joo rahaa olen tuhlannut humalassa 2000e vaatteisiin kerralla :'D Mikä ei edes ole kovin paha kun miettii erästä kertaa kun meni parissa kuukaudessa useita tuhansia sekoiluun ja tili ainakin 3000e miinukselle pikavippien takia.

Vierailija
8/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa sukulainen muuttuu vain järkyttävän negatiiviseksi. Eri mieltä ei voi olla mistään, tai tulee itkupotkuraivarit. Sössöttää puhelimessa tuntitolkut kaikkea aivan järkyttävää kuraa, oksentaa kaiken negatiivisen mitä mielessä pyörittelee kuulijan niskaan. Haukkuu kaikki läheiset ja rakkaat maan rakoon, jonka jälkeen itkee hylkäämistä. Epävakaus ei ole siis edes se pahin ongelma, vaan se järjetön negatiivisuus kaikkea kohtaan ja draamailu. Maailma loppuu jokaiseen pikkuasiaan. Ei osaa lopettaa juomista ajoissa.

Vierailija
9/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sairauksien kanssa on syytä viilata pilkkua.

Vierailija
10/11 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sairauksien kanssa on syytä viilata pilkkua.

Sairaus tai häiriö, melko paljon vaikuttaa elämänlaatuun ja mm työkykyyn.

Vierailija
11/11 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up