Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene Bright Now C-vitamiini tehohoito, kokemuksia?

Vierailija
13.03.2017 |

Tiedättehän se öljymäinen tuote, jossa on toinen osa punaista, toinen osa keltaista, ja sitten pitää ravistaa, jotta sekoittuvat. Onko kokemuksia että toimiiko? Ostin, ja se ei millään imeydy, vaikka laitoin vain yhden painalluksen :( .

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imeytynyt mullakaan. Taisin jämät hieroa sääriini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin kirppiksellä pois, koska ei toiminut. Hyaluronitiiviste sen sijaan on ihanan kosteuttavaa ja imeytyy hyvin.

Vierailija
4/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Se oli saanut "kaikkialla" niin hyviä arvioita, niin sorruin ostamaan. Kolme tuntia on nyt kulunut ja edelleen ärsyttävän tahmea iholla.. En periaatteessa tykkää Lumenesta, koska laatu ei mielestäni ole kovin hyvä, mutta nyt blogihehkutusten takia päätin antaa Lumenelle uuden mahdollisuuden, ja tuntuu kyllä flopilta tämäkin tuote. Ap. 

Vierailija
5/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa kuoria ihosi ensin.........mitenkä muuten hoidat ihoasi,ihotyyppisi?

Vierailija
6/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myin kirppiksellä pois, koska ei toiminut. Hyaluronitiiviste sen sijaan on ihanan kosteuttavaa ja imeytyy hyvin.

Kenen valmistama?

Vierailija
7/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii hyvin yövoiteen alla,ei haittaa vaikka vähän kiiltelisikin.

Vierailija
8/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen valmistama?

Lumenen Bright Now Vitamin C Hyaluronic Essence. https://www.google.fi/search?q=Lumene+Bright+Now+Vitamin+C+Hyaluronic+E…

Vierailija
9/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorin ihoa noin kerran viikossa. Ihotyyppi on kuivahko, herkkä. Hoidan ihoani muuten Sensain Cellular Performance -tuotteilla (sekä toner että päivävoide) ja Clarinsin öljyseerumeilla. Ap.

Vierailija
10/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuorin ihoa noin kerran viikossa. Ihotyyppi on kuivahko, herkkä. Hoidan ihoani muuten Sensain Cellular Performance -tuotteilla (sekä toner että päivävoide) ja Clarinsin öljyseerumeilla. Ap.

Niin ja nuo Clarinsin öljyt on selvästi sellaisia "kuivaöljymäisiä", joita voi laittaa monta tippaa ja silti imeytyvät heti ja eivätkä jätä ollenkaan tahmaista/lähmäistä/öljyistä pintaa ihoon, toisin kuin tuo Lumene, joka tuntuu jäävän paksuksi imeytymättömäksi tahnamaiseksi kalvoksi. Ap.

Vierailija
11/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juurikaan uskonut ennen näihin seerumeihin mutta sain näytteen tästä Lumenen seerumista ja jäin heti koukkuun. Loistava ihon kirkastaja! Minulla on kuivahkon herkkä iho ja levitän seerumia vähän puhtaalle iholle yöksi. Ei siis mitään rasvoja alle. Aamulla pesu viileällä vedellä. Yön aikana seerumi imeytyy hyvin. Käytän tehohoitona 2-3 krt viikossa, en jokapäivä. Ystäväni rasvaisella iholle tämä tuote ei sovi, rasvoista kuulema lisää. Ehkä ap laittaa liikaa kerralla? Ja laita yöksi niin ehtii rauhassa imeytyä.

Vierailija
12/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en juurikaan uskonut ennen näihin seerumeihin mutta sain näytteen tästä Lumenen seerumista ja jäin heti koukkuun. Loistava ihon kirkastaja! Minulla on kuivahkon herkkä iho ja levitän seerumia vähän puhtaalle iholle yöksi. Ei siis mitään rasvoja alle. Aamulla pesu viileällä vedellä. Yön aikana seerumi imeytyy hyvin. Käytän tehohoitona 2-3 krt viikossa, en jokapäivä. Ystäväni rasvaisella iholle tämä tuote ei sovi, rasvoista kuulema lisää. Ehkä ap laittaa liikaa kerralla? Ja laita yöksi niin ehtii rauhassa imeytyä.

Hmm. Sinulle siis sopii, kuulostaa hyvältä. Minä laitoin Sensain tonerin (sellainen korealaistyyppinen hoitovesi) ensin alimmaiseksi, ja sen päälle tuota Lumenen tehohoitoa, ei siis mitään rasvoja sen alle. Voi olla että yöllä tuo toimii paremmin kuin päivällä, mutta yöksi laitan Bioeffect EGF seerumin, ja sen kanssa ei saa laittaa mitään muuta. Ap. 

Vierailija
13/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan päivittäisessä vakiokäytössä ja kun vanha pullo loppuu niin uusi äkkiä tilalle! :)

Ihoni on pintakuiva sekaiho. Laitan tuotetta öisin + päälle yörasva sekä aamuisin +vaihdellen päivärasva päälle. Pidän tuotetta eräänlaisena primerina ennen meikin laittoa, sillä se hoitaa pintakuivaa ihoani ja silottaa juonteita. Meikki näyttää tuplasti paremmalta kun olen muistanut käyttää myös lumenea alla.

Iho jää kyllä ns. tahmaiseksi, mutta öisin se ei haittaa ja aamuisin laitan päälle meikkiä ja mattapuuteria. Iho näyttää kuulaalta ja terveeltä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme