Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan kokenut puoliksi kesken mennyttä kaksosraskauta?

Vierailija
13.03.2017 |

Kävin reilu viikko sitten ensimmäisessä ultrassa tiputteluvuodon takia, jolloin löyty kaksi sikiötä jossa vain toisella sydän sykki.

Sanoi että saataa vuotaa kokonaan toinen pois tai ns kuihtua vain.

No eilen aamulla alkoi hurjat supistus kivut ja runsas veren vuoto.

Tänään tuli niin paljon jonkinlaista kudosta ulos että pelottaa jäikö sinne enää mitään.. kivut loppui samantien.

Soittelin tervkeskukseen ja vasta parin vk:n päästä ottavat ultraan.

Onko kellään muulla samanlaista kokemusta? Että toinen oisi jäänyt vielä sinnittelemään vai tuliko molemmat kerralla pihalle

Epätietoisuus on hirveetä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin omaani synnyttämässä, vieruskaveri sit osastolla oli saanut "osittaisen keskenmenon". Terve lapsi syntyi, vaikka kaksonen oli siis mennyt kesken.

Vierailija
2/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on. Äitini on aikoinaan odottanut kaksosia. Toinen meni kesken, minä jäin. Loppuraskaus ja synnytys normaaleja ja minä olen täysin terve kolmekymppinen nainen ja kahden lapsen äiti. Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai aikoinaan keskenmenon pitkällä olleen kaksosraskauden kanssa. Piti käydä kaavinnassa. Kaavinnan jälkeen tosin kävi ilmi että toinen sikiö jäikin taistelemaan. Nykyään tuo sikiö on mun 25 vuotias pikkuveli.

Vierailija
4/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat kokemukset alkuraskaudesta, noin 7. viikolla. Kovat kivut ja vuotoa, olin ihan varma ettei siellä mikään selviä.. Selvisipä kuitenkin ja on nyt reipas 12-vuotias tyttö :) Toivon sinulle kaikkea hyvää!! <3

Vierailija
5/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat kokemukset alkuraskaudesta, noin 7. viikolla. Kovat kivut ja vuotoa, olin ihan varma ettei siellä mikään selviä.. Selvisipä kuitenkin ja on nyt reipas 12-vuotias tyttö :) Toivon sinulle kaikkea hyvää!! <3

Loppuiko sulla vuoto kokonaan kun toinen tuli pois?

Mulla vielä vähän verta vuotaa muttei ihan niin runsaasti kun eilen. Ap

Vierailija
6/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä oli. Mulla ensimmäisestä oli todella runsas verenvuoto, mutta ultrassa kumminkin löytyi tyhjän sikiöpussin lisäksi vahva syke. Lääkäri sanoi, että toisella on hyvät mahdollisuudet selvitä. Valitettavasti kuitenkin sekin meni kesken kolme päivää myöhemmin, vähemmällä vuodolla mutta todella kovilla kivuilla.

Vierailija
7/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle gynelle ultraa niin ei tarvitse olla epätietoisuudessa.

Vierailija
8/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa raskaudessa kävi näin, molemmissa toinen kaksonen jäi ja pontevia lapsia olivat heti synnyttyään ja tietysti edelleen 🙂

Vierailija
9/9 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jostain lukeneeni että joka 8. raskaus alkaa kaksosraskautena ja toinen menee melko usein huomaamatta kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä