Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin vaa'alla pitkästä aikaa: Päiväpaino 76,4kg! Ei ihme, että mies antoi pakit :(

Vierailija
12.03.2017 |

Voi hemmetti :( Miten VOI olla että olen tällainen porsas? 168cm/76,4kg

Viime kesänä sain painon tahtomattani 68 kiloon pitkän sairaalareissun päätteeksi, olin mm. teholla enkä pystynyt etomisen takia syömään juuri mitään kuukausiin. Tuo 68kg on minulle myös paljon, koska joskus olen painanut 60kg. Mutta siinä painossa näytin jo suht ihmiseltä.

Terveys on mennyt, ihastukselta pakit ja kaiken lisäksi olen porsas :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aika possulta kuulostaa. Sinun pituinen nainen voi näyttää ihan kivalta noin 70 kiloisena, mutta ei kyllä enää jos paino alkaa lähennellä 80kg.

Vierailija
2/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että miten voi olla, mitä olet sitten syönyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä! :) Ruokavalio kuntoon, hiilarit minimiin ja lisää liikuntaa...Ei ole rakettitiedettä. Muutos tulee hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
4/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt että miten voi olla, mitä olet sitten syönyt?

No kun ruokahalu alkoi tulla takaisin, niin en pystynyt heti kotiruokaa syömään.. Subwaylta meni yksi subi joka maistui ja lisäksi kiinalaista pystyin syömään. Kävin sitten paljon ulkona syömässä, söin syömisen ilosta kun ruokahalu hiljalleen lisääntyi.

Kohta pystyin syömään tiettyjä kotiruokiakin, mutta ulkona syöminen jäi päälle. Koitin hallita sillä pahoinvointia, että lähdin raikkaaseen ulkoilmaan ja söin sitä ruokaa mitä pystyin, mutta sitten se jäi päälle :( Ap

Vierailija
5/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, mun mies on 180cm ja painaa saman verran.. ja on lihaksiakin :O Vaikea kuvitella miltä näyttää nainen tuossa painossa!

Vierailija
6/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan elämäntavat remonttiin, älä lannistu. :) Äläkä puhu itsestäsi noin rumasti, et ole porsas. Tsemppiä<3

Vierailija
7/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miesmuistiin ollut noin hoikassa kunnossa. Kymmenen vuotta sitten olin saanut laihdutettua 75 kiloon ja olin kyllä mielestäni varsin sutjakassa kunnossa. En laiha, mutta erittäin pantava. Nyt olen päässyt taas tänne sadan kilon paremmalle puolelle ja näky on puistattava.

Jos koetkin, että sinulla on pudotettavaa, niin lohduta itseäsi sillä, että kyse ei ole kuitenkaan useista kymmenistä kiloista! Tiedän kyllä että nuo viimeiset kilot on vaikea pudottaa, mutta silti. Ei sinulla asiat niin huonosti ole! Ja moni mies panisi sinua kunnolla ja useampaan kertaan!

Vierailija
8/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ne pakit johtua jostain muusta kuin painosta. Ei se auta vaikka painaisit 50kg, jos pää on sahanpurua.

Vierailija
9/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole possu tai "läski" älä piinaa itseäsi, mutta huomioi terveytesi ja henkinen sekä fyysinen hyvinvointisi.

Kävely on mahtavaa, tekee hyvää henkiselle ja fyysiselle puolelle, yms.

Pakit tuskin painosi takia ja jos näin niin sinun onnesi!

Ja jos olet "ihana ihminen" niin hänen menetyksensä!

Ja edellistä viestiä no7.... Noh jos olet ihana nainen niin sua haluaa miehet muutakin kuin vaan panna...

T: mies joka rakastaa naisia eikä vain tissejä, perseitä ja pilluja vaikka naiset koostuvat niistäkin...

On myös sydämiä ja aivoja, vaikka niitä ei näillä palstoilla (internetin) näy juuri.

Vierailija
10/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon samat mitat nyt. Itselle ominaisin paino olis 68. Kyllä se talvipaino karisee.

Vierailija
11/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet porsas. Itse olen saman pituinen kuin sinä ja painoa myös suurin piirtein saman verran. Olo on epämukava ja eilen näin pari kuvaa, mitä minusta oli otettu viime kesänä. Olen todella läski! Hirvitti nähdä ne kuvat. Peilikuva ei näytä samalta (paitsi ehkä huonoina päivinä), mutta peilistähän ihminen näkee sen, mitä haluaa nähdä.

Vielä pari vuotta sitten painoin alle 70 ja siitä oli lihaksia ihan kiitettävä osa, sillä urheilin paljon. Sitten päätin lopettaa tupakoinnin ja aloin mutustelemaan kaikkea, painonnousu ja muu elämääni liittyvä stressi alkoi masentaa niin, että jämähdin kokonaan kotisohvalle. Liikunta jäi, paino sen kun nousi ja minusta tuli taikinanaama. Lisäksi jatkuvasti väsyttää ja tuntuu, että jatkuvasti jotakin flunssaa, tms vaivana.

Olin pitänyt itseäni suht normaalin näköisenä, mutta nuo valokuvat toivat todellisuuden näkyviin. Olen läski. 168 cm pituiselle lähemmäs 80kg on todellakin liikaa.

Nyt alkoi minulla ruokaremontti ja liikkuminen. Tavoite 65kg. Vie aikaa, mutta uskon että pystyn siihen. Ja samaa suosittelen sinullekin.

Vierailija
12/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi paino nousta kun aloitin e pillerit. Söin samaan tahtiin kun ennenkin ja liikuin, nyt vaan paino nousee. Ihan sairasta. En tiedä mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
13/13 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole läski. Sulla on vaan "massaa"  ;)