Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään suloisempaa kuin se, että kissa tulee illalla kainaloon hurisemaan. <3

Vierailija
11.03.2017 |

Ja nukahtaa siihen pienellä kerällä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole <3 :)

Vierailija
2/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lähinnä paniikkiin jo ajatuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täydellistä. Se on rakkaus <3

Vierailija
4/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kivaa mutta kissan omistamisessa olisi paljon huonojakin puolia.

Välillä mietin että olisi kiva omistaa mutta sitten tulen järkiini.

Vierailija
5/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon suloisempaa tunkea kusinen ja juustoinen kalu naisen persereikään ja naida lätkyttää kunnes haisevat mällit lentää syvälle paskareikään. Oooh!

... :O

Vierailija
6/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista on. Meidän pieni koira tekee samoin, ja ihan yhtä suloista on. Toiset ovat enemmän kissa-, toiset koiraihmisiä.

Vierailija
7/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tuollainen kissa. Meidän kisu vaan maukuu sellaisella valittavalla, narisevalla äänellä ja vaikuttaa todella tyytymättömältä. Alkanut ärsyttää koko elukka. Joo, on käytetty eläinlääkärissä ja kokeiltu eri ruokia. Leikitetään ja huomioidaan. Olen tullut siihen tulokseen, että on vain todella rasittava luonteeltaan. Onhan meissä ihmisissäkin vähemmän miellyttäviä yksilöitä.

Vierailija
8/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se leipoo sinua karvatassuillaan ja turisee ja rutisee hassusti samalla..

Vierailija
9/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten suloista. Ihana viesti, kaikkien näiden hullujen kokoontumisajojen keskellä tänään. Itse pelastaisin kissan hesyltä, jos voisin, mutta jäin työttömäksi ja elämä on todella niukkaa. En voisi tarjota kissalle tarpeeksi hyvää elämää, lääkärikäynteineen sekä hyvine ruokineen,koska itsekin joudun laskemaan euroja selviytyäkseni. Mutta haaveilen että jonain päivänä saan työpaikan ja voisin pelastaa kodittoman kissan. Rakkautta minulla riittää, mutta ei rahaa tällä hetkellä. Kaikkea hyvää ap sinulle ja kisulle. 😻

Vierailija
10/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea mikä liittyy karvaisiin eläimiin, etenkin kissoihin, hyi saatana, hyi vittu, hyi äykkyrpä, toivottavasti et ikinä tule kymmentä metriä lähemmäksi.

Vierailija
11/12 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttökissani on pettymys entiseen poikakissaani verrattuna, vähemmän itsenäinen ja roikkuu koko ajan perässä. Kuitenkin huutavien, itsekkäiden ja valehtelevien ihmisten tapaamisen jälkeen rakastan kun karvapalloni tulee iskemään silmää ja hyrisemään kun olen syöttänyt sille 0.25€ aterian.

Vierailija
12/12 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ensin nuolee pyllynsä ja sitten sinun naamasi, SULOISTA:DDDDDDDD