Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin edelleen sitä yhtä miestä...

:(
11.03.2017 |

Homman nimi on tämmöinen. Samalla paikkakunnalla asuva mies, jota en kuitenkaan koskaan ollut aiemmin tavannut, mutta tiesin hänet yhteisten kavereiden kautta, tulee puhumaan minulle. Puhutaan kuukausi-pari, kunnes sovitaan että nähdään, hän tulee kylään.

Tapaaminen menee penkin alle, olen hermostunut eikä juttu oikein luista. Tarkoitus olisi ollut, että olisin pyytänyt miestä jäämään yöksi, ei mitään seksihommia, kun oltiin puhuttu että halutaan edetä hitaasti, mutta nukkumaan yhdessä. Kumpikaan ei uskaltanut ehdottaa, jälkeenpäin jutellesas mies kyllä totesi että olisi ollut kiva jäädä yöksi ja sanoi että kanssani oli mukava olla. Ehdottaa, että josko nähtäisiin seuraavana päivänä uudestaan.

Seuraavana päivänä lähden ystävälleni toiselle paikkakunnalle. Jänistän. Keskustelu miehen kanssa hyytyy muutaman päivän kuluessa. Mies varmaan ajattelee, että ei mua kiinnosta. Vaikka oikeesti kiinnosti, nin tosi paljon.

Tapahtuneesta on nyt lähes vuosi, mutta edelleen aina välillä mietin, että mitä jos. Mitä jos olisin nähnyt uudestaan häntä tai mennyt puhumaan, olisiko hommat erillä lailla? Nyt mies on jo parisuhteessa.
Mutta aina välillä mietin ja oon niin surullinen asiasta. Oon nähnyt muita miehiä ja ollut pienessä lyhyessä vähän vakavammassa suhteessakin hänen jälkeensä, mutta nytku oon taas sinkku niin alan miettimään että voi että :/

Ei varmaan auta kuin yrittää ettiä uutta kumppania vaan. Tälleen kun yksin taas jää niin ajatukset alkaa laukkaamaan, ja alkaa miettimään millaista elämä olis voinu olla. En mä sille kehtaa mennä puhumaan enää, tyttöystävä ja kaikki.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla