Kenen juhannukset jää viettämättä kun otit kissan?
Niin, tuli vaan tämmönen asia mieleeni, että kun otin kissan, juhannukset jäi. Ei toista viitti yksin jättää, vaikka joku kävisi ruokkimassa. Kun toinen on niin mukava tytteli.
Kommentit (9)
Millä tavoin juhannuksenvietto estyy?
Et ilmeisesti lomaile/matkustele ollenkaan?
Kaikki kissat ei tykkää matkustamisesta. Meidänkään kissa ei siitä nauti, mitta muuttaa silti joka kesän alussa mökille ja kesän lopussa kaupunkiin. Juhannuksen vietto mökillä kuuluu tähän ohjelmaan.
Talviajan matkustus on hankalampaa, mutta nykyään on niin monta eri polkuja kulkevaa perheenjäsentä, että kissa sopii aina jonkun ohjelmaan.
Mikä siinä juhannuksessa niin ihmeellistä on? Me ainakin vietetään se kaupungissa, jos ilma sallii, käydään ulkona syömässä ja jokilaivoilla. Kisut ei jää yksin. Jonnekkin mökille mua ei sais kirveelläkään, ei tykkää mökkeilystä.
Voi tietenkin ottaa, mutta toinen ei tykkää. Parempi sitten olla kissan ja kumppanin kanssa kotona, että ei tuu toiselle paha mieli.
Ei ainakaan meidän. Kissa kulkee mukana.
Voikai sitä juhannusta viettää kotonakin. Oon viettänyt ainakin viimeset 15 vuotta kaikki juhlapyhät kotona, koska tuli otettu sillon koira ja myöhemmin toinen ja pari kissaa. Enkä koe jääneeni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi tietenkin ottaa, mutta toinen ei tykkää. Parempi sitten olla kissan ja kumppanin kanssa kotona, että ei tuu toiselle paha mieli.
24/7 kotonaolo voi aiheuttaa pahaa mieltä perheen ihmisille.
No pitää toiselle seuraa pitää, se on mun vauva.
Eikö kissaa voi ottaa mukaan juhannuksen viettoon?