Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

loukkaanko turhasta

Vierailija
09.03.2017 |

Minulla on erittäin hyvätuloinen vanhempi mies kaverina. Itse olen ollut pitkään työttömänä ja rahat ovat todella vähissä. Nyt tämä mies kysyi, että voisinko kirjoittaa puhtaaksi nauhalta hänen työasioihinsa liittyvää tekstiä.
Työtä on paljon ja minulla ei ole kokemusta nauhalta kirjoittelusta. Mies sanoi, että hän maksaa minulle siitä 100 euroa. Koin tämän lähinnä loukkaukseksi ja summan kovin vähäiseksi työhän verrattuna. Olenko ahne ja kamala ihminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä tiedät loukkaannuitko turhasta, ei kukaan voi sitä sanoa sinun puolestasi.

Vierailija
2/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, silloin kun mun rahat oli vähissä niin 100 e oli paljon rahaa. Kyllä työttömänä suostuisin, pieni vaiva millä sais sata euroa ruokarahaa.

Ja litterointi ei vaadi aikaisempaa kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä paljonko aikaa työhön menee. Jos menee 10 tuntia, niin korvaus on ihan ok, mutta jos menee 30 tuntia, niin ehdotus on aika röyhkeä.

Vierailija
4/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan, kun jakaa toimistotyöntekijän yhden päivän työajalla 7,5h se tekee tuntipalkaksi yli 13e, joka ei todellakaan ole huono tuntipakka kyseisestä työstä.

Vierailija
5/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sadasta eurosta on tullut työttömälle pikkuraha?

Vierailija
6/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja aiemmin tottunut tienaamaan helpommin? Ns. "naisellisilla avuilla"?

Vierailija
7/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyysi sinua kirjoittamaan tekstiä puhtaaksi, eikä tarjoitunut ostamaan seksiä.

Mikä oli vastaehdotuksesi? 

Vierailija
8/8 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää veteen hänen kanssa ja keskustele asiasta jotta CIA ei voisi salakuunnella äläkä kerro kenellekkään ellet ole tehnyt pimeetä työtä.