Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään pitää kertoa puoluekantansa, esim. työpaikalla?

Vierailija
09.03.2017 |

Puoluekannan utelu on mielestäni viime aikoina lisääntynyt. En haluaisi kertoa puoluekantaani ja se koetaan selvästi jotenkin häiritsevänä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa, on laiton kysymys, ja siksi siihen voi valehdella.

Vierailija
2/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka pitää? En ole ikinä törmännyt yhteenkään uteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikassa muka tuollaista kysytään? Ei uskontoakaan saa kysyä eikä poliittisia näkemyksiä.

Vierailija
4/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole koskaan kertonut, se on oma asiani.

Vierailija
5/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoita työnantajan kyselyitä, vaan ihan kollegat yrittävät kahvipöytäkeskusteluissa kalastella puoluekantaani. En ole koskaan kertonut, mitä puoluetta äänestän ja tämä näyttää selvästi häiritsevän joitakin.

ap

Vierailija
6/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän häiritsee. Minä en kerro. Yleensä vastaan utelijoille, että en ole tippaakaan kiinnostunut politiikasta.

Vierailija
7/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta päällikkö kysyi aika pian palkkaamisen jälkeen puoluekantaani. Tämän jälkeen hän on ilkeillyt minulle päivittäin puoluekannastani ja levittänyt tätä tietoa ympäriinsä. Olen vasemmistoliiton äänestäjä.

Vierailija
8/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa että olet poliittisesti sitoutumaton.

Vierailija
9/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta päällikkö kysyi aika pian palkkaamisen jälkeen puoluekantaani. Tämän jälkeen hän on ilkeillyt minulle päivittäin puoluekannastani ja levittänyt tätä tietoa ympäriinsä. Olen vasemmistoliiton äänestäjä.

Liittoon yhteys

Vierailija
10/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoita työnantajan kyselyitä, vaan ihan kollegat yrittävät kahvipöytäkeskusteluissa kalastella puoluekantaani. En ole koskaan kertonut, mitä puoluetta äänestän ja tämä näyttää selvästi häiritsevän joitakin.

ap

No, sano että et ole ikinä äänestänyt ja että politiikka ei kiinnosta sinua ollenkaan, koska ne muutoksiakin lupailevat puolueet ja poliitikot eivät halua muuta kuin paikan ministeriAudin takapenkiltä.

Itseltäni kukaan ei ole ikinä duunissa udellut mitään tai ketään edes ennen vaaleja. Ihan rauhassa olen käynyt raapustamassa numeron äänestyslappuseen ruokatunnilla.

Luultavasti kaikki duunikaverit kuitenkin puheistani ja mielipiteistäni tajuavat, että mitään persuja tai kokkareita en ainakaan äänestä. :D :D :D

Vierailija
11/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron aina olevani natsi,siinä on suvakeilla meinannut kahvit tulla syliin useamman kerran.

Vierailija
12/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että olen äärikommunisti. Siinähän kyselisivät.

Vierailija
13/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitonta kysellä tuommoista työhaastattelussa. Tai voihan sitä kysyä, mutta tuommoiseen ei pidä vastata. Työpaikka ei saa olla kiinni poliittisesta suuntautumisesta.

Vierailija
14/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, sano että et ole ikinä äänestänyt ja että politiikka ei kiinnosta sinua ollenkaan, koska ne muutoksiakin lupailevat puolueet ja poliitikot eivät halua muuta kuin paikan ministeriAudin takapenkiltä.

Itseltäni kukaan ei ole ikinä duunissa udellut mitään tai ketään edes ennen vaaleja. Ihan rauhassa olen käynyt raapustamassa numeron äänestyslappuseen ruokatunnilla.

Luultavasti kaikki duunikaverit kuitenkin puheistani ja mielipiteistäni tajuavat, että mitään persuja tai kokkareita en ainakaan äänestä. :D :D :D

En viitsi niin sanoa, kun kuitenkin äänestän.

ap

Vierailija
15/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä asettelet kysymyksen noin huonosti? Sulla on kokemus tasan yhdestä työpaikasta ja kyselystä, ja sä yleistät että 'nykyään on tapana' kysellä puoluekantaa. Ei todellakaan ole. 

Vierailija
16/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon äänestäväni vihreitä kun se on poliittisesti korrektia näissä ympyröissä vaikka suurin osa varmaan äänestääkin Kokoomusta ja minä Demareita. :)

Vierailija
17/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan koskaan kysynyt. Hohhoijaa.

Vierailija
18/18 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta kollegasi äänestävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme