Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalevalakorun "Suomi 100v"-juhlakoru , sylkevä tyttö

Vierailija
09.03.2017 |

Mitäpä olette mieltä? Minusta aivan kammottava, näyttää siltä kuin tyttöparka oksentaisi! Suomineidon norovirus ...

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Naisen ääni-sarja oli kaunis verrattuna näihin. Räkiminen ei ole rohkeutta, eikä tuo lätäkkötyttökään ei mun mielestä toimi koruna. 

Vierailija
102/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on myyttinen, salakavala ja viekas ja käyttää avujaan selviytyäkseen???? Kyllä joskus tuntuu erittäin mielenkiintoiselta olla nainen, kun on pitänyt itseään ihan vaan arkisena ihmisenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ostanut korun, jossa mummo näyttää keskisormea.

Vierailija
104/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saavuttivat sen, mitä hakivatkin. Äimistelyä keskustelupalstoilla. Jotkut epävarmimmat yksilöt varmaan ostavatkin tuon rumiluksen, ettei vaan kukaan luule ...jne.  Ensi kerralla sitten tiara. Siihen mahtuu ulosteissaan makaava vanhus.

Vierailija
105/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin veistokset on hienoja. En kyl tykkää tästä korusta. Varsinkin kun tytöllä ei ole vaatteita ja toi erite kyseenalaisen näköstä..

Vierailija
106/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijalle seuraavia koruideoita nostattamaan naiskuvaa: rämemajava, kirkkovene ja tissit tiskiin-tyyli, myös pyllistys olisi hauska ylläri.  Näillä kannustaman ja kuvaamaan suominaisen/ -tyttöjen voimaa ja vahvuutta.

Vierailija
107/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielensäpahoittaja kirjoitti:

Kuka tuollaista paskaa ostaa? Räkivä tyttö on jo rimanalitus. Olen todella pettynyt. Tämä ei ole hauska jekku, eikä edes nuorisoa innostava aihe. Täysi floppi!

Näillä tyypeillä on tilannetaju ja juhlavuoden arvostus täysin pielessä.  Zero points. Ei jatkoon...

Taiteelliset kannanotot on aina haukuttu lyttyyn omana aikanaan. Pitäisi olla jotain kivaa ja nättiä, mikä ei herätä mitään ajatuksia tai tunteita.

No just. Mitä enemmän katsojalla oksennus kurkussa, sitä taiteellisempaa. Tuollaista paskaa tehdään siinä viheessa, kun ei ole enää sanottavaa, ainoastaan halu saada huomiota. Tekijä anelee, että huomatkaa mutkin, vaikka ei mulla mitään asiaa olekaan.

Kun Kalle Palsa olisi nyt elossa, hän varmaan olisi saanut jonkun kuvansa Kalevalakoruun. Olisi taatusti tullut huomiota ja mikä tärkeintä, hän olisi kuvannut yhtä rohkeita poikia.

Lätäkkötyttö sentään ilmaisee jonkinlaista elämäniloa ja tunnistan kyllä siinä rohkean tytön riemua. Mutta kai bulimikoillakin on oikeus olla rohkeasti oma itsensä! Ja luulisin , että vaatii jotain kemikaalia, jotta syljestä saa noin näyttävän tuloksen.

Ei taida olla oksentamisen fyysisenä tapahtumana kovin tuttu, jos tuo näyttää bulimikolta. Vai onko sinulla tapana oksentaessa suipistaa suuta.

Oksentaminen on tuttua ja tuossa kuvassa on juuri se vaihe, kun ei enää tule muuta kuin limaa ja sappea. Bulimikon oksentamisesta mulla ei ole kokemusta.

Onkohan tytöllä krapula?

Syljestä minä en  millään saa tuollaista limaista möykkyä, vaikka kuinka rohkeasti yrittäisin.

Onko tämä nyt taitelijalta suurikin saavutus, kun av-palstalla saa näin monta sivua palautetta?

Eiköhän se ole aina hyvä merkki kun mölistään.

Oisko näin? Kysytäänkö vaikka Saaralta ja Meriltä?  ohis

Vierailija
108/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa tuon sylkijätytön ex-vaimolle ihan vi**uillakseni ja lähettää sen (entisenä) hääpäivänä hänelle. ;)

Vierailija
109/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkeekö tyttö Suomea päin?

Kamala koru. Ei liity voimaannuttamiseen eikä Suomen 100-vuotisen taipaleen juhlistamiseen millään lailla.

Eipä voi enää tuotakaan lafkaa arvostaa :-(

Vierailija
110/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koru.

Vierailija
111/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Yrjöävä tyttö, urhea Suomi-neito krapulaisena :(

Lätäkkö on jees.

Vierailija
112/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ollut keski-ikäinen nainen näyttämässä keskaria niin olisin ostanut sen heti. Se olis ollut paljon voimaannuttavampaa roikottaa sitä kaulassa. Etenkin työkkäriin mennessä olisin laittanut sen näyttävästi esille pulleiden rintojeni väliin.

Vierailija
113/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Yrjöävä tyttö, urhea Suomi-neito krapulaisena :(

Lätäkkö on jees.

Tytöllä pidätysvaikeuksia ja seisoo sitten pissalätäkössä. Mitähän jees tossa on.

Vierailija
114/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sylkeminen on rohkeutta? Sylkeminen on moukkamaista, epähygieenistä ja rumaa. Sylkemisellä voidaan osoittaa myös epäkunnioitusta ja halveksuntaa tiettyä ihmistä kohtaan. Onko myös mm. pullojen rikkominen maahan, roskien heittely luontoon ja pulujen kivittäminen positiivisia, rohkeita tekoja vaiko sittenkin pelkkää huonoa ja junttimaista käytöstä? Sukupuolesta riippumatta.

No se on mielikuva, sääntöjen rikkomista, "sievän ja kiltin" imagon vastaista käytöstä. Muistatteko Titanic-elokuvan? Kun Rose opetteli sylkemään wt-poikkiksen kanssa ja vapautui?

Toisaalta näen mitä tällä on haettu, mutta perimmäiseksi tunteeksi tulee tekemällä tehty, itsestäänselvä, klisee. Vähän kuin se jonkun "rajun" bloggarin kirjankansi, missä oli viskattu makaronit vessan lattialle ja puhuttiin siitä "panopastana". Olipas "rajua".

Vierailija
115/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ollut keski-ikäinen nainen näyttämässä keskaria niin olisin ostanut sen heti. Se olis ollut paljon voimaannuttavampaa roikottaa sitä kaulassa. Etenkin työkkäriin mennessä olisin laittanut sen näyttävästi esille pulleiden rintojeni väliin.

Tai sellainen ylipainoinen täti, lyhyt tukka, rillit, verkkarit ja korkkarit ja toisessa kädessä muovikassi. Sellainen figuuri olisi ollut loistava.

Vierailija
116/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sellainen ylipainoinen täti, lyhyt tukka, rillit, verkkarit ja korkkarit ja toisessa kädessä muovikassi. Sellainen figuuri olisi ollut loistava.

Ilmeisesti liian edistyksellistä ja radikaalia Kalevala Korulle.

Vierailija
117/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 15wee humaltunut ja joukkoraiskattu suomineito sylkee "vierasperäisiä eritteitä"

Vierailija
118/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-neito ei ole enää pikkutyttö. 

Idioottimainen "koru".

Vierailija
119/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset osaa pilata tämänkin hienon juhlavuoden: juhlajuomaksi virolainen juoma, juhlakoruksi sylkevä tyttö... Olen aika pöyristynyt.

Vierailija
120/178 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä normaalilla, hyvinkasvatetulla ihmisellä sukupuolesta riippumatta räkiminen yhdistyy voimaantumiseen ja omana itsenä olemiseen? 

"Olen vahva kun kehtaan olla kuvottava?"

Onko sivistys ja hyvät käytöstavat siis heikkoutta?

Siinä tapauksessa, kiitosvaan, olen mielelläni hintelä nörtti ja jätän vahvat apinoidenplaneetalle nuijia heiluttamaan.