Naistenpäivä, onko se näin vakavaa?
Eilen illalla tyttöystävän tultua töistä hän kysyi olenko järjestänyt hänelle jotain kivaa. Sano7n etten ollut ajatellut koko asiaa, ja siitäkös hän suuttui. Kysyin sitten sovittelevasti haluaisiko hän että tilaisin hänelle pizzan. Se oli ilmeisesti virhe, hän suuttui vielä pahemmin ja lähti ovet paukkuen luotani.
Miksi naiset on noin vaikeita?
Kommentit (20)
Ei ole ollenkaan vakavaa, tyttöystävälläsi oli kiukkupäivä. Ja muutenkin on lapsellista vaatia yhtään minään oikeanakaan merkkipäivänä, että "mitä kivaa olet minulle järjestänyt".
En osaa sanoa. Naisesi on "high maintenance"? En itse odota mitään ihmeellistä huomiota naistenpäivänä. Saa vapaasti unohtaa. Syntymäpäivät ja hääpäivä vain muistamisen arvoisia.
N
Eikö tyttöystäväsi mielestäsi ikinä ansaitse mitään kivaa? Hän on siis kiukkuinen kun seukkaa luuserin kaa joka ei välitä hänestä,
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Naisesi on "high maintenance"? En itse odota mitään ihmeellistä huomiota naistenpäivänä. Saa vapaasti unohtaa. Syntymäpäivät ja hääpäivä vain muistamisen arvoisia.
N
Ei ap muistaisi minään päivänä ja ei heillä ole vielä hääpäivää, eikä tule.
Kerro sille tyty-ydelle, että eilen ei ollut tyttiksen muistamispäivä, ja että hänen tulisi ottaa selvää miksi naistenpäivää vietetään. Onko muutenkin prinsessaharhainen?
Miksi yksinäiset tuntevat olonsa vielä yksinäisemmäksi esim jouluna, koska jokin päivä aina muistuttaa enemmän pahasta olosta. Minäkin jotenkin tunnen sen pettymyksen, siitä että olen jumissa kuspää miehen kanssa, juuri eniten naistenpäivänä ja syntymäpäivänäni. Muina päivinä yritän olla ajattelematta asiaa. Sitten jokin taas muistuttaa ja kiukuttelen. Kyllä mies tasan tietää että hänessä se vika on, mutta ei jaksaisi kiukuttelua asiasta koska haluaa olla kuspää ihan vapaasti.
Tyttöystävällä naistenpäivät, eli "ne" kuten ennen sanottiin?
Naiset sitä ja tätä. Itse olet valinnut vaikean naisen!
Itse en edes muistanut, että tänään (vai eilen?) oli naistenpäivä. Minulle ei tarvitse järjestää mitään kivaa edes syntymäpäivänä, mutta en minäkään muista miestä liehitellä hänen merkkipäivinään. Jos haluaa järjestää jotain tai leipoa vaikka kakun, niin saa toista pyytää mukaan, mutta se, että käskee toista leipomaan itselleen? Ja sitten vielä suuttuu, kun ei tajunnut leipoa oma-aloitteisesti?
Kuinka moni mies muisti myös äitiään ja tyttäriään? Niinpä.
Minulle naistenpäivä tai muutkaan "juhlapäivät" ei ole noin vakavaa, enkä odota erityiskohtelua, koska poikaystäväni huomioi minua joka päivä arjessa. Sama pätee myös toisin päin. Nämä pienet jutut arjessa ovat itselleni paljon merkityksellisempiä, kuin se, että tehdään jostain yhdestä päivästä jokin sirkus.
Mä en ymmärrä. Kai nyt aikuinen ja itsenäinen moderni nainen osaa itsekin itseään juhlistaa, jos jotain sellaista kaipaa? Et sä siihen miestä tarvitse, eikös se ole muutenkin aika antinaistenpäivä meininkiä, jos mieheltä on vinguttava arvostusta naisten oikeuksille?
Mikä siinä pizzassa oli oikeasti vikana? Ärsyttää kun yrität korjata virhettä mutta suututaan vaan entistä pahemmin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksinäiset tuntevat olonsa vielä yksinäisemmäksi esim jouluna, koska jokin päivä aina muistuttaa enemmän pahasta olosta. Minäkin jotenkin tunnen sen pettymyksen, siitä että olen jumissa kuspää miehen kanssa, juuri eniten naistenpäivänä ja syntymäpäivänäni. Muina päivinä yritän olla ajattelematta asiaa. Sitten jokin taas muistuttaa ja kiukuttelen. Kyllä mies tasan tietää että hänessä se vika on, mutta ei jaksaisi kiukuttelua asiasta koska haluaa olla kuspää ihan vapaasti.
Mikä estää eroamasta, jos mies on noin perseestä?
Vierailija kirjoitti:
N
Haha. Minäpä en vaadi edes syntymäpäivän muistamista. Itse asiassa joulunakin suorastaan odotan, että en palkästään jää ilman lahjaa, vaan että mies lähtee baariin koko aatoksi eikä edes soita. Kumpi on parempi nainen, minä vai sinä? No minä!
High maintenance prinsessat ovat usein tavallisia naisia vaativampia ja hankalampia. Itse olet tyttöystäväsi valinnut. Luulisin että enemmistö naisista ei vedä hernettä nenään saatika ala kiukuttelemaan, jos mies unohtaa naistenpäivän. Oma mieheni muisti minua naistenpäivänä toivottamalla hyvää naistenpäivää. Minä kiitin häntä kauniisti ja olin tyytyväinen.
Se oli menkkaraivoa. Et olisi saanut pillua kuitenkaan, joten mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä pizzassa oli oikeasti vikana? Ärsyttää kun yrität korjata virhettä mutta suututaan vaan entistä pahemmin.
-ap
Mikset kysy siltä naiseltasi? Mistä me voidaan sen ajatukset tietää, ehkä se ei tykkää pizzasta. On näköjään naistenpäivät tarpeellisia, että oppisit tajuamaan, ettei naiset ole mikään yhtenäinen massa, joka ajattelee kaikesta samalla tavalla. Me ollaan jokainen yksilöitä, joilla on omat ajatukset ja tunteet ja temperamentti, eikä me voida selittää toisen naisen reaktioita yhtään sen paremmin kuin miestenkään.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kysy siltä tyttöystävältäsi mikä pizzassa oli vikana. Mistä ihmeestä me muut voisimme tuollaista tietää. Paremmin sinä sen tyttiksesi tunnet kuin me täällä.
Mieheni laittoi aamulla tekstarin "hyvää naistenpäivää armas".
Kiva, kun muisti, mutta enpä olisi tykännyt kyttyrää, vaikkei olisi koko päivää edes huomioinut.
Täällä on jo yksi ilmiselvä provo aiheesta.