Vierailija

pakkasen kestävistä naisista?

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Olen aika varma, että keskellä Pohjoista jäämerta ei asu yhtäkään naista. Jäälle on hankala rakentaa taloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huppuvuorilta tunnen pari, kulkeutuneet koulun/töiden perässä tänne mannermaalle Norjaan. Luontoihmisiä, teatterit ja muut kulttuuririennot evvk. Tuskimpa niitä suomalainen verkkari-Matti kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huppuvuorilta tunnen pari, kulkeutuneet koulun/töiden perässä tänne mannermaalle Norjaan. Luontoihmisiä, teatterit ja muut kulttuuririennot evvk. Tuskimpa niitä suomalainen verkkari-Matti kiinnostaa.

*Huippuvuorilta*

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

*Huippuvuorilta*

Mulla on varmaan lukihäiriö koska luin sen oikeen.

Vierailija

Itse asiassa kyllä Grönlannin poihjoiskärjessä eli "pohjoisnavalla" on muutama asutuskeskus että alas opettelemaan inuiittia ja tanskaa ja totuttaudu loputtomiin öihin ja päiviin. Etuisuuksia ovat myös :et ole vegaani ja pidät hylkeistä ,kalasta ja meren elävistä , isaat ampua aseella jos jääkarhu sattuukin häiritsemään romanttista piknikkiä, osaat ajaa moottorikelkalla , kestät yksinäisyyttä ja pimeyttä , osaat tulla toimeen koirien jaihmisten kanssa.

Vierailija

I don't but I've been told

Eskimo pussy is mighty cold

Vierailija

> Grönlannin poihjoiskärjessä eli "pohjoisnavalla"

Onpa jokusen sata kilometriä siitä oikeasta pohjoisnavasta. Sitä paitsi ne tiedot, joihin itse nojaan, sanovat, että pohjoisin eskimoasutus on kyllä etelämpänä kuin Grönlannin pohjoiskärjessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.