Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat menkkamokat - ketju

Vierailija
08.03.2017 |

Kerro noloin menkkamokasi.

Vahinkoja sattuu kaikille, eikä menkat aina ilmoita ennakkoon alkamisestaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin vahingossa tamppiksen persreikääni, ovat liian lähellä toisiaan.

Vierailija
2/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivuoto tuolille koulussa. Koko tuoli ihan veressä. Yritin vaivihkaa pyyhkiä hihaan (oli tumma paita päällä) sitä verta, kun en kehdannut hakea paperia, mutta eipä se paljoa auttanut. Otin paidan pois, sidoin sen lanteille verisen perseen suojaksi ja lähdin nolona viimeisenä luokasta ulos toivoen ettei kukaan huomannut mitä juuri tapahtui. Menin terveydenhoitajalle esittämään sairasta ja kävelin housut veressä monta kilometriä kotiin. Olin 12 enkä vielä ihan ymmärtänyt että menkat voivat olla näinkin rajut, joten olin varustautunut vain jollain surkealla ohuella pikkuhousunsuojalla... luulin kuolevani verenhukkaan tms 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla mieheni vierestä ja sänky lainehti menkkaverestä, no mutta se olikin unta vaan. :) 

Vierailija
4/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo normit ohi-/läpivuodot tietty. Ei onneksi koskaan kovin julkisesti.

Eniten vitutti silloin (teininä) kun koiramme tykkäsi kaivella vessan roskista. Ei ollut yksi tai kaksi kertaa kun veriset siteet ja tamponit lojuivat pitkin lattioita kaikkien nähtävillä jos sattui ovi jäämään raolleen. Äidiltä oli kohtu poistettu (+ei siskoja) joten kaikki vielä tiesivät kenen omaisuutta olivat :P

Vierailija
5/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt arvon naiset, se on luonnollinen asia eikä kenenkään vika.

T. Hyvää naistenpäivää.

Vierailija
6/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä mieheni siitin oli ihan... no tiedätte varmaan... vattuhilloissa. :((

Vierailija
7/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppua viettämässä kaverini luona. Siellä myös kaverini veli ja hänen ystäviään, joita ujostelin ja ihastelin niin, etten heidän ollessaan samassa tilanssa oikein uskaltanut edes liikkua paikaltani. Istuin sitten sellaisella puujakkaralla ja pelattiin kaverini kanssa jotain. Kun sitten vihdoin uskalsin nousta siitä, se koko puinen jakkara oli ihan veressä ja mun housut myös ... työnsin sen jakkaran pöydän alle piiloon äkkiä ja vedin paitaa alaspäin ettei housut näkyisi. Soitin kotiin että tuokaa mulle lisää vaatteita .. en tajunnu/uskaltanu pyytää menkkarättejä kuitenkaan. Tungin vessapaperia housuun ja olin ihan kauhuissani siitä verijakkarasta. Salaa yritin sitä pyyhkiä mutta eihän se mihinkään lähtenyt enää.

Vierailija
8/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä ystävälläni yökylässä, ja yön aikana sattui ohivuoto. Siinä sitten aamulla ihan nolona ystävän äidille selitin ja lupasin itse pestä. "Ei sinun tarvitse! Kyllä minä pesen kun tässä pesen pyykkiä muutenkin. Menkää te tytöt aamupalalle :) ". Ei kuunnellut vastaväitteitä joten seuraavan kerran ostin ystävälle lahjaksi uuden lakanan tahriintuneen tilalle.

Vierailija
9/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin sohvalla katsomassa Emmerdalea, kun menkat alkoivat. Ne olivat hyvin rajut ja menkkailin raivoisasti hameeni alta nelivuotiaan lapseni päälle useita litroja. Hän hengitti menkkavertani ja kuoli tukehtumalla. Nykyään minulla on tamppooni.

Vierailija
10/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasin sohvalla katsomassa Emmerdalea, kun menkat alkoivat. Ne olivat hyvin rajut ja menkkailin raivoisasti hameeni alta nelivuotiaan lapseni päälle useita litroja. Hän hengitti menkkavertani ja kuoli tukehtumalla. Nykyään minulla on tamppooni.

Siis toi on just niin tyypillistä kun oikein kunnolla vuotaa. ;D

Vierailija
11/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut siteitä, joten olin tunkenut alushousuihini vessapaperia. Paperi oli sitten rennosti istuessani jotenkin liukunut pois housuista. Kaveri ihmetteli, mitä siellä selkäpuolella oikein pilkistää.

Vierailija
12/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin papin kyydissä rippileiriltä kotiin ja tunsin matkalla, miten housut tulvahti täyteen lämmintä verta. En tiennyt miten päin olisin autosta poistunut, kun mieli teki jäädä siihen lammikkoon istumaan. Vieläkin nolottaa.

Vierailija
13/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan... i.imgur.com/9HGbPKa.jpg

Vierailija
14/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatukka kirjoitti:

mitä ihmettä tuossa on noloa. ihan normaali juttu jossa ei ole mitään noloutta. vai pidättekö aina taukoa kun on menkat?

Vierailija
15/20 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ahdasmielinen kirjoitti:

vatukka kirjoitti:

mitä ihmettä tuossa on noloa. ihan normaali juttu jossa ei ole mitään noloutta. vai pidättekö aina taukoa kun on menkat?

Niin ja kyllähän me anaaliseksiäkin harrastetaan vaikka ois norokin. Ei pikku ripuli meitä silleen estä.

Vierailija
16/20 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
17/20 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana vähän häikkää menkkojen kanssa, tulivat miten sattuu välillä tosi niukkana ja välillä runsaampana. Seksiä harrastettiin kyllä mieheni kanssa useinkin niiden aikaan, mutta seksi oli silloin ehkä vähän hillitynpää.

No kerran sitten alettiin seksipuuhiin spontaanisti keskellä yötä valot sammuksissa. Ei ollut mitään tuntemuksia että menkat olis alkanut. Sit yhtäkkiä huomasin kun olin miehen päällä että mun kädestä jäi tyynyliinaan verinen kädenjälki. Laitettiin valot päälle ja koko sänky oli aivan kauttaaltaan veressä ja mies varmaan kaulaa myöten :D Siis sitä verta oli valtavasti, seinälläkin veriset käden jäljet. Mentiin suihkuun ja mies yökkäili kun sitä alkoi heikottaa se hirveä veri määrä.

Vierailija
18/20 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten varmaan kannata sitä kullia hieroo siellä pillussa:DD

Vierailija
19/20 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se legendaarinen paperimytty housuissa. Kävellessä alkoi nousta kohti selkää ja matkalla kotiin hävisi.

Vierailija
20/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 12-vuotiaana kylpylään menkoissa ilman tamponia. Verta ei valunut lattialle, mutta menkkamokan ainekset oli melkoiset. En uskaltanut kertoa äidille että menkat oli alkanut joten minulla ei ollut suojia. Housuissa käytin muistaakseni vessapaperia tai koulun terveysvalistus tunnilla saatuja siteitä. Kotona otin siteitä äidin kaapista, mutta tässä tilanteessa oltiin reissussa.