Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen reippaasti ylipainoinen

Vierailija
08.03.2017 |

ja olen jo vuosia miettinyt kun kukaan ei huomauta painostani yhtään mitään. Ei siis oma mies, ei sukulaiset, ei tuttavat. Eikö heitä huolestuta lainkaan että kuolen kohta ylipainooni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että olet sitä reippaasti.

Vierailija
2/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella saamattomasti ylipainoinen. Ei minullekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä reippaasti alipainoinen.Jospa jättäisit ne pitzat ja burgerit syömättä?

Vierailija
4/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua päteä. Jokainen tekee omat valinnat miten syö tai miten kuluttaa päivänsä.

Kun on haudannut lapsensa niin ei enää ajattele kuka kuolee ensin ja mihin kuolee. Kaikki me kuollaan.

Jos ajattelet kuolemaasi, tee vähitellen muutoksia kohti parempaa elämääsi 💛

Kaikkea ei voi hallita mutta joka päivä teet valintoja, ei tarvitse odottaa huomiseen ja alkaa silloin jotain dieettiä vaan elät nyt, niinku minäkin ja muutama joka tätä keskustelua lukee.

Sitä tekee valinnan jäädä kotiin makaamaan tai syödä liikaa tai mitä nyt keksiikään.

Kukaan ei toista voi patistaa liikkumaan ja syömään hyvin. Et kai hae tuolla huomiota? Kannattaa puhua ainakin kumppanin kanssa. Tuskin se tahtoo myöskään että kuolet, ehkä olet masentunut etkä usko.

Ehkä oleellista ei ole se että sun pitää olla hoikka tai miettiä mitä muut sinusta ajattelee vaan koittaa tehdä muutoksia niin että nautit olostasi kuitenkin ja saisit voimaa laihtua. Muut eivät sitä voi tehdä puolestasi ja saattaa olla vaikeaa sanoa siitä koska sekin voi satuttaa.

Tee hyviä valintoja! Ihan vaan syömällä hyvin ja pysymällä liikkeellä voit jo alkaa laihtumaan koska kulutat energiaa. En tiedä miten tätä enemmän voisin auttaa, muuten kuin iloa sun päiviin. Ole armollinen itsellesi mutta ole myös hyvä itsellesi, noi on kovia ajatuksia sinulla!

Vierailija
5/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä reippaasti alipainoinen.Jospa jättäisit ne pitzat ja burgerit syömättä?

En jätä.

Vierailija
6/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muutama sukulainen huomauttelee. Ei oo kivaa, mitä se niille kuuluu. Mullakin olis paljon huomauteltavaa mut en viitsi ku ei kuulu mulle.

Vierailija
7/7 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten valita lääkärille kun selkää särkee kun on ylipainoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä