Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook status- naimisissa mutta kenen kanssa?

Vierailija
08.03.2017 |

Huomasin tuossa, että aiemmin olin Facebookissa naimisissa vaimoni kanssa ja nyt "vain" naimisissa. Samalla katosi vaimon kaverit eli näen vain hänen profiilista meidän yhteiset kaverit. Pitäisikö olla huolestunut? Vai onko tuo joku uusi Facebook ominaisuus. Toki voin kysyä vaimolta, mutta reaktio on todennäköisesti että mitä kyttäät mun tekemisiä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei facebook asiantuntijoita paikalla?

Vierailija
2/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi suunnittelee eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimosi parisuhdetilassa lukee?

Vierailija
4/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, vaimosi on rajoittanut profiilinsa yksityisyysasetuksissa sinun näkymääsi hänen tietoihinsa.

Takuuvarmasti vaimollasi on jotain sutinaa menossa jonkun karjun kanssa, ja haluaa varmistella ettei sinulle vuoda facen kautta mitään vihjeitä.

Vierailija
5/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on vaan tahtonut tehdä profiilistaan yksityisemmän.

Vierailija
6/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kyllä ja tulee vain mieleen että haluaa salailla jotain :(

Miksi haluaa yksityisemmän profiilin osalle kavereistaan, samalla estäen oman miehensä? Hänen parisuhde status mulle tyhjä.

Vierailija
7/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pettänyt vaimoasi.

Vierailija
8/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun otit asian hänen kanssaan esille?

Vierailija
9/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pettänyt vaimoasi.

Näin sen on pakko olla! Sinun on oltava tehnyt tai sanonut jotain ja vaimosi kokee nyt tulleensa petetyksi. Selän takanasi hän järjestelee teidän eroa, haukkuu sinua petturiksi sukulaisille,  tyttökavereille, jne. varmistaen, että kaikki tietää sinun olevan  yksin syypää teidän parisuhteen ongelmiin.

Vierailija
10/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit kysyä ja pitääkin kysyä. Jos suuttuu, niin selvästi on selän takana jotain menossa. Varaudu yllätykseen :(

Vierailija
11/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa kun irl joku alkaa nillittää somesta tyyliin miksi postasit ton tai miksi et tykännyt mun kuvasta jne. Hanki elämä ja anna jokaisen hoitaa rauhassa myös omansa.

Vierailija
12/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naispuolista kaveriani ovat laittaneet parisuhdetilansa tyhjäksi, kun ovat alkaneet pettää puolisoaan eli ei tuo aivan tuulesta temmattu pelko ole.

Vierailija
13/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puuhastella omikseen, en alennu kyselemään jos kerran on tarve piilotella tekemisiään niin ihan vapaasti. Jos on tarve erota niin luulisin hänellä olevan sen verran selkärankaa että kertoo sen. Jos pettää haluaa suhteen aikana tai etsii uuden jo valmiiksi niin voin sanoa että tulee katkera ero sitten.

Täytyy kyllä olla todella matalalla arvostus kun salassa pitää asioita puuhailla.

Vierailija
14/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa kun irl joku alkaa nillittää somesta tyyliin miksi postasit ton tai miksi et tykännyt mun kuvasta jne. Hanki elämä ja anna jokaisen hoitaa rauhassa myös omansa.

Sinä et ilmeisesti ole vielä ollu parisuhteessa?

Vierailija
15/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämäkin ole eräänlainen some?

Vierailija
16/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Sanoo hän joka kirjoittlee aihe vapaalle! :D

Vierailija
17/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa puuhastella omikseen, en alennu kyselemään jos kerran on tarve piilotella tekemisiään niin ihan vapaasti. Jos on tarve erota niin luulisin hänellä olevan sen verran selkärankaa että kertoo sen. Jos pettää haluaa suhteen aikana tai etsii uuden jo valmiiksi niin voin sanoa että tulee katkera ero sitten.

Täytyy kyllä olla todella matalalla arvostus kun salassa pitää asioita puuhailla.

Aiotko tehdä jotain tuon arvostuksen puutteen suhteen?

Vierailija
18/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukava kun pitää salassa tehdä asioita. Pskasti menee muutenkin niin ei ole kovin korkeat odotukset enää. -ap

Vierailija
19/19 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit? Mä ainakin kysyisin mun mieheltä jos noin kävisi. Jostain syystä (tahallaan tai vahingossa) sulta on nyt piilotettu rouvan kaverilista ja muutakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi