Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ottaa elämästä ilo irti? Miten elää täysillä?

Vierailija
05.03.2017 |

Olen etsimässä itseäni. En kykene elämään täysillä.. Elämäni on tylsää ja olen vasta 19v.

Kertokkee nyt niitä vinkkejä!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla murehtimisen, mitä muut itsestä mahtavat ajatella.

Vierailija
2/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paras neuvo, mitä tulet saamaan. Avain onnellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paras neuvo, mitä tulet saamaan. Avain onnellisuuteen.

Tosin se on sitten täysin eri asia, kuinka tuon onnistuu toteuttamaan. Mutta yrittää kannattaa.

Vierailija
4/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain sellaisia juttuja joista pidät. Maksuhäiriöitä, kouluttamattomuutta yms ikäviä juttuja ehdit sitten katumaan aikuistuttuasi.

Vierailija
5/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen välittämättä muista ja heidän mielipiteistään? Kertokaa hyviä vinkkejä ja näkökantoja tähän! 

ap

Vierailija
6/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua elämästä? Mitä haluaisit tehdä?

Vierailija
7/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämällä sen tosiasian, että jos halua tehdä jotain, niin tee se heti äläkä keksi tekosyitä aloittamisen lykkäämiseen, koska kohta huomaat, että on mennyt vuosia, etkä ole vieläkään tehnyt sitä. 

Vierailija
8/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olen välittämättä muista ja heidän mielipiteistään? Kertokaa hyviä vinkkejä ja näkökantoja tähän! 

ap

Elämällä elämääsi niin, että voit perustella valintasi ne mahdollisesti kyseenalaistavalle henkilölle. Se tuo itsevarmuutta ja helpottaa elämää.

Vierailija
9/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kysy itseltäsi mitä haluat tehdä

B) Tee se

C) Tekosi seuraukset iskevät sinuun ja huomaat, että on mukauduttava ja elettävä sittenkin puolivaloilla puolielämää, eli Halflife.

10/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ääneen yksi asia, mikä sinulla tulee ensimmäisenä mieleen ja rupea tekemään sitä. Samantien. Heti. Nyt.

Äläkä tule enää tälle palstalle, jos/kun haluat olla onnellinen, trust me:) 

Vierailija
11/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna muiden vaikuttaa tähän ihmeelliseen mahdollisuuteen mikä meille on suotu. Kukaan ei määrittele sun elämääsi, ei tätä mahdollisuutta kannata tuhlata siihen, että elää sen ajatuksen vankina, että mitähän muut ihmiset miettii.

Niinkuin Steve Jobs sanoi aikoinaan: "Remembering that you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Vierailija
12/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elä elämääsi esim. kavereiden kautta. Kavereilla on varmasti paljon mielipiteitä sinun valinnoistasi. Jos et ole aikeissa heittäytyä täysin hunningolle (tyyliin viina ja huumeet) tai alistua väkivaltaiseen suhteeseen, niin voit jättää kavereiden kommentit huomioimatta ja elää omaa elämääsi. Puhun kokemuksesta, sillä tein 18 - 22 -vuotiaana monta valintaa vain sillä perustella, että ne miellyttivät myös urpoja kavereitani eli tein siis samoja juttuja, mitä kaveripiiri teki. 

Vierailija
13/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Pitääpä ottaa oppia näistä neuvoista! Mikä on teidän intohimonne? Mikä saa teidät iloiseksi?

Kertokaa teidän unelmistanne!

ap

Vierailija
14/14 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmani on kotieläintila :)

Onko sinulla joku asia mikä kiehtoo? Yritä saada elämäsi siihen suuntaan. Ole kärsivällinen. Minä ymmärsin oman unelmani vasta kun olin elänyt siten kuin minun odotettiin elävän. Tulin masentuneeksi. Huomasin että ajatuksissa toivoin pääseväni jonnekin pois kaupungista. Halusin luonnonrauhaan. Toivottavasti siitä tulee mahdollista. Omiin unelmiin pitää uskoa! Olet tosi nuori :) minä olen melkein 30. Meni ainakin 15 vuotta väärään suuntaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi