Kumppani haluaa erota tai
Ei tiedä. On tunteita, intohimoa ja kiintymystä. Osoittaa niitä myös. Mutta haluaa erota, ehkä,
koska toinen nainen on ihastunut häneen ja nainen ei tahdo kuulemma olla pelkkä ystävä. Mies oli ystävyyttä hänelle ehdottanut.
Jaa a mitähän tästä nyt sitten ajattelisi 😕
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tunteet on ukon puolelta aika laihoja,
kun haluaa erota sinusta koska joku nainen huolii hänet.
Kuulostaa aika raukalta.
Hänen mukaansa rakastaa edelleen. En tiedä sitten. Nainen on hänen vanha tuttu ja nainen on kuulemma aina ollut ihastunut mieheen. Kuulostaa jotenkin oudolta. Mies oli ystävyyttä kuitenkin tarjonnut. Jotenkin tuntuu, että on tapahtunut enemmän ja mies potee syyllisyyttä siitä. Mies ei omien puheiden mukaan kuitenkaan ole mitenkään järin kiinnostunut naisesta.
Anna miehen mennä, ei sitä pakolla voi pitää. Mutta muista sitten, ettei vanha rakkaus lämmittämällä parane, kattele itsekkin jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehen mennä, ei sitä pakolla voi pitää. Mutta muista sitten, ettei vanha rakkaus lämmittämällä parane, kattele itsekkin jotain uutta.
En ole pakolla pitänytkään.
Miksi se toinen nainen saa määrätä, kuka kenenkin kanssa on? Mikset sinä voisi määrätä, että ei käy, sinä haluat olla miehen kanssa ja miehen onkin toteltava sinua? Heh.
Huomaatko itsekin, miten naurettava tilanne on? Haluatko todella tuollaisen miehen, joka a) on keksinyt tuollaisen ihme valheen suhdesotkuaan "selvitelläkseen" tai b) joka on niin tahdoton, että antaa naisten viedä kuin pässiä narussa?
Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kovin houkuttelevalta, eikö?
Jos sinä olet kys. miehen nykyinen nainen, niin mies tuntuu ainakin puhuvan sinulle tunteistaan ja pohtivan kanssasi ristiriitaista tilannettaan.
Mitä itse haluat? Setvi aikasi, tee oma tahtosi miehelle selväksi, mutta älä jää löysään hirteen roikkumaan. Se, että toinen nainen ei halua olla "vain" ystävä, on hänen ongelmansa, ei sinun. Eikä se kyllä ole mun mielestäni miehenkään. Onko mies mammanpoika, joka kulkee naisen helmoista naisen helmoihin ja tekee niinkuin "äiti" haluaa/ käskee/ päättää? (Monet naiset pitävät sellaisista miehistä.)
Jos olet kyllästynyt miehen vatvomiseen sano, että halusi hän tai ei, hän on aikuinen ja hänen on osattava tehdä päätöksiä ja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se toinen nainen saa määrätä, kuka kenenkin kanssa on? Mikset sinä voisi määrätä, että ei käy, sinä haluat olla miehen kanssa ja miehen onkin toteltava sinua? Heh.
Huomaatko itsekin, miten naurettava tilanne on? Haluatko todella tuollaisen miehen, joka a) on keksinyt tuollaisen ihme valheen suhdesotkuaan "selvitelläkseen" tai b) joka on niin tahdoton, että antaa naisten viedä kuin pässiä narussa?
Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kovin houkuttelevalta, eikö?
Tätä itsekin ihmettelen miten nainen jota kohtaan ei kiinnostus hirmuinen ole, määrää hänen erota. Huomaan tilanne on omituinen suoraan sanottuna.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Jos sinä olet kys. miehen nykyinen nainen, niin mies tuntuu ainakin puhuvan sinulle tunteistaan ja pohtivan kanssasi ristiriitaista tilannettaan.
Mitä itse haluat? Setvi aikasi, tee oma tahtosi miehelle selväksi, mutta älä jää löysään hirteen roikkumaan. Se, että toinen nainen ei halua olla "vain" ystävä, on hänen ongelmansa, ei sinun. Eikä se kyllä ole mun mielestäni miehenkään. Onko mies mammanpoika, joka kulkee naisen helmoista naisen helmoihin ja tekee niinkuin "äiti" haluaa/ käskee/ päättää? (Monet naiset pitävät sellaisista miehistä.)
Jos olet kyllästynyt miehen vatvomiseen sano, että halusi hän tai ei, hän on aikuinen ja hänen on osattava tehdä päätöksiä ja valintoja.
Niin hän puhuukin tilanteesta avoimesti. Mies ei ole yleensä sellainen, jolle sanellaan miten tehdään vaan, hän on se joka sanoo viimeisen sanan monesti.
Oletko varma, että mies on tässä nyt kovinkaan avoin ja rehellinen?
Entä jos on sepittänyt tällaisen tarinan päästäkseen livahtamaan kuin koira veräjästä?
Avaa nyt silmäsi ja tee johtopäätöksesi. Tuskin asia on ihan noin kuin sinulle väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että mies on tässä nyt kovinkaan avoin ja rehellinen?
Entä jos on sepittänyt tällaisen tarinan päästäkseen livahtamaan kuin koira veräjästä?
Avaa nyt silmäsi ja tee johtopäätöksesi. Tuskin asia on ihan noin kuin sinulle väitetään.
Olen miettinyt tätäkin.
Mies on jopa haukkunut tuota naista, joten ihmettelen miksi hän miettii eroa. Mutta kuitenkaan ei halua erota.
Mitä hän on sanonut, kuulostaa ensin ettei tunne naista kohtaan mitään vakavaa.
Mutta teko, että miettii eroa, ei tapahdu ilman vakavia tunteita. Miehet eivät ole heti eroamassa mistään pikku pettämisestä, vasta kunnon rakastumisesta.
On siis palavati rakastunut, mutta valehtelee sinulle ettei ole.
Tosin rakastumisia tulee ja menee, jos teillä on pitkä liitto, koti ja lapsia, ne painaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mutta teko, että miettii eroa, ei tapahdu ilman vakavia tunteita. Miehet eivät ole heti eroamassa mistään pikku pettämisestä, vasta kunnon rakastumisesta.On siis palavati rakastunut, mutta valehtelee sinulle ettei ole.
Tosin rakastumisia tulee ja menee, jos teillä on pitkä liitto, koti ja lapsia, ne painaa enemmän.
Niin epäilen jälkimmäistä ja sitä , että vaakakupissa painaa se, että toinen nainen ei täytä tiettyjä kriteereitä mitä minussa on. En usko , että on palavasti rakastunut saati rakastunut.Tunnen hänet niin hyvin.
Ap oletteko minkä ikäisiä? Onko lapsia?
Jos toisella osapuolella on haluja erota ja kuvioon liittyy myös ns. kolmas pyörä, niin mitä tässä nyt vielä tarvitaan? Rautalankaako??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta teko, että miettii eroa, ei tapahdu ilman vakavia tunteita. Miehet eivät ole heti eroamassa mistään pikku pettämisestä, vasta kunnon rakastumisesta.On siis palavati rakastunut, mutta valehtelee sinulle ettei ole.
Niin epäilen jälkimmäistä ja sitä , että vaakakupissa painaa se, että toinen nainen ei täytä tiettyjä kriteereitä mitä minussa on. En usko , että on palavasti rakastunut saati rakastunut.Tunnen hänet niin hyvin.
No selitäpä sitten, mikä on sellaista, että saa tuntemasi miehen edes harkitsemaan eroa. Onko tuolla naisella sitten jotain kriteerejä joita sinä et täytä.
Jokinhan täytyy olla, että mies joka ei sinun mielestä edes voi rakastua, harkitsee noin vakavaa elämänmuutosta.
Ap ehkä luulee, että hän täyttää jotain kriteerejä, mihin toinen nainen ei yllä, esim ulkonäkö, status, varallisuus. Silti ap saattaa myös olla bitch, mitä sitten tuo toinen nainen ei olisi. Haluaako ap siis pitää miehen kiinni rahoissaan, noin hypoteettisesti, kun ap ei tässä nyt avaa miksi olisi ylivertainen.
Aika paljon vaikuttaa siltä, että miehen tekee mieli kahteen kakkuun. Haluu tutun ja turvallisen ja vähän näykkiä uutta ja jännää.
Itse sanoisin, että miehen on nyt aika miettiä tarkasti mitä haluaa, jompi kumpi, mutta ei molempia.
Ja jos käy kokeilemassa toista naista, se on jo päätös joka sulkee mut pois kuvioista.
Itse voisin kuvitella vähän samanlaisen tilanteen.. Tapasin muutamia vuosia sitten töissä miehen, jonka kanssa tulimme aina mielettömän hyvin juttuun. Molemmat olimme varattuja. Aina hyomioimme toisiamme ja oli kemiaa,mutta ikinä ei tunteista puhuttu. Kunnes vuosien jälkeen juttelimme vihdoin asiata.. Molemmilla oli ollut tunteita, minulla enemmän. Kerroin miehelle, että tunteita on ollut aina puoleltani ja hän komppasi..Pidimme toisistamme. Olisimme varmasti yhdessä jos oltaisiin tutustuttu ennen nykyisiä kumppaneita. Pettämään ei ruveta missään tapauksessa ja miehellä oikeasti korkea moraali. Tunteista puhumisen jälkeen yritimme pysyä kavereina, mutta välillä jutut menivät hieman levottomiksi. Itse olen eroamassa muista syistä mieheni kanssa. Vaikka hänellä ei minuun yhtä vahvoja tunteita ole, niin kyllä häntä kiinnostaa. :) Pettämään hän ei ikinä rupeaisi, mutta voisin kuvitella, että sanoisi omantunnon tuskissa asiasta avokilleen, jonka kanssa on myös ollut pientä ongelmaa.. Ehkä avokki ei välttämättä ole hänelle sittenkään se oikea.. ehkä minä vedän häntä puoleeni tahtomattani...Ehkä hän on uteliuas muusta.
Tunteet on ukon puolelta aika laihoja,
kun haluaa erota sinusta koska joku nainen huolii hänet.
Kuulostaa aika raukalta.