Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeestiko joidenkin pitää olla puolisonsa kanssa 24/7

Vierailija
04.03.2017 |

Mun mies lähti just yksinään kaupoille ja eilen kävi yksin lenkillä. Eikä olla erottu, vaikka on käyty reissussa puolin ja toisin vuosien aikana yhdessä ja erikseen. Musta olis ahdistavaa olla kylki kyljessä koko ajan ja joka paikassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään onneksi tarvi. Voidaan käydä erikseen kavereiden kanssa, jopa ravintolassa, hui! Ja laivalla, hui hui!! Jopa ulkomailla on oltu erikseen. Silti rakastuneet kuin kyyhkyset ei se rakkaus vahtimisesta kasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla saman akan kanssa 24/7. Käyn viikottain panemassa muutamaa vakipanoa. Emme ole eronneet ja olemme rakastuneita kuin puluset.

Vierailija
4/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni olisi halunnut.  Hänestä olin epänormaali, kun jatkuva läheisyys ahdisti. Siinä yksi syy eroon.

Vierailija
5/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä. Mie kuolisin varmaan tollaiseen suhteeseen, kyllä pitää olla niitä omia juttuja molemmilla! Ahdistavaa ajatella et toine ois jatkuvast kiinni toises!!

Vierailija
6/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pariskunnat näyttävät elävän jossain symbioosissa. Ei kait siinä, kukin tavallaan. Tiedän erään pariskunnan, joka on samassa paikassa töissä, ovat lounastauotkin yhdessä ja KAIKEN vapaa-aikansa. Ikinä kumpikaan ei käy yksin missään tai kummallakaan ei ole omia harrastuksia. En ymmärrä mutta eipä asia minulle kuulu. Itse en tuollaiseen pystyisi. :D