Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla jää n. 650e vuokran ja laskujen maksun jälkeen? Kuulunko vähävaraisiin vai meneekö mulla hyvin?

Vierailija
03.03.2017 |

Kysymys otsikossa. Olen miettinyt, että olenkohan köyhä vai en...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäsi? hyvin menee. meillä jää kolmelle hengelle samanverran. sillä ostaa tankin bensaa ja ruuat. vaatteet kirpparilta :)

Vierailija
2/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten viralliset luokittelut menee, mutta ainakin musta 650 €/kk on ruhtinaallinen käyttöraha. Itse kun olen opiskelija, vuokran jälkeen käteen jää alle 200 €/kk ja sillä täytyy maksaa kaikki laskutkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa on vielä jäljellä ennen seuraavaa palkkapäivää. Niin se riittää ja sulla menee ihan hyvin.

Vierailija
4/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, asun yksin. -ap

Vierailija
5/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten viralliset luokittelut menee, mutta ainakin musta 650 €/kk on ruhtinaallinen käyttöraha. Itse kun olen opiskelija, vuokran jälkeen käteen jää alle 200 €/kk ja sillä täytyy maksaa kaikki laskutkin...

Miten pärjäät?

Vierailija
6/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee hyvin. Mulla itselläkään ei jää noin paljoa käteen laskujen jälkeen. Tulot 5 000 €/kk. Verotus tasaa niin kivasti bruttotuloja nääs..

Vierailija
7/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin toimeen tuleva. Et missään nimessä köyhä. Et taida tietää köyhyydestä yhtään mitään! Itseasiassa itseä loukkaa tälläset puheet. Vitsi kun jäisikin joskus tollanen summa käteen :(

Vierailija
8/27 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset