Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tavata fiksuja/ normaaleja yli 30 vuotiaita miehiä?

Vierailija
03.03.2017 |

Eli ravintolaehdotuksia ym. otetaan vastaan. Eron jälkeen olisi mukava nähdä aikuisia muuallakin kuin töissä. Lähibaarit ei kiinnosta. Kiitos vastauksesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään.

Ei ole olemassa.

Vierailija
2/2 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ihan oikeasti, että etsi ulkomailta. Enkä sano tätä triggeröideksi näitä palstan natseja, vaan viittaan siihen että hakee sitä miestä ihan Euroopan sisältä eikä välttämättä mistään etelän rantabaareista. 

Jostain ihmeen syystä iso osa suomalaisista miehistä ei kunnioita naisia yhtään. Se näkyy tällä palstalla, kun valitetaan kun miehet feidaa, pettää ja laistaa perheen likaisista töistä. Se näkyy uutisissa, kun salakuvataan naisia ja se näkyy tilastoissa, jotka kertovat karusti miten suomalainen nainen joutuu Euroopan mittakaavassa paljon todennäköisemmin parisuhdeväkivallan uhriksi kuin moni muu kanssasisaremme. 

Ei sillä ettäkö ruoho olisi vehreämpää vain aidan toisella puolen tai ettäkö Suomesta ei voisi itselleen kivaa miestä löytää, mutta ainakin itse ulkomailla työn perässä asustaneena olen sieltä löytänyt oikeita aarteita, ja sellaisen kanssa olen nytkin naimisissa. Vähän asialla kerskailemalla voin rehellisesti sanoa, että olen naimisissa miehen kanssa, joka on koulutettu, ahkera, urheilullinen, huomaavainen sängyssä ja sen ulkopuolella, on AINA osallistunut lastenhoitoon, kasvatukseen ja arkielämään tasavertaisesti ja yhtään mukisematta. Ja ihan on siis vaalea syntyperäinen eurooppalainen mies kyseessä. Puhuu tunteistaan ja on siis ihan tavallinen vikoineen, mutta ahh niin mainio kumppani ja isä. En voisi edes kuvitella että se yrittäisi delegoida lapsiperhearjen likaisia hommia vain minun kontolleni, eikä mies koskaan lähde mihinkään poikien lomareissuille. Ei sillä etteikö saisi tai ettäkö pitäisin sitä talutushihnassa, vaan mies mieluumin viettää aikaa lastensa kanssa ja keksii aina uusia tapoja hemmotella ja ilahduttaa minua vaikka yhteiseloa on takana jo hyvä tovi. Tällaisen tasapainoisen suhteen sitä toivoisi ihan kaikille naisille. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla