Jopa puolella keski-ikäisistä on peräpukamia
Kommentit (10)
Mullakin on (tosin sisäisiä, ärtyvät aina joskus) ja olen 28 v :( Ei ne mun seksielämään vaikuta mitenkään koska ne eivät näy ja toisekseen en harrasta peppuseksiä.
Mullakin on.
Ei oo viimeaikoina vaivannu.
Pesu ja jotain kortisoni pohjasta voidetta, jos oireilee. Ettei mee pahaksi.
Virosta saa salvaa.
Ne vaikuttavat elämään vain ärtyessään. Sain omani raskausten ja synnytysten seurauksena. Ovat sen jälkeen olleet lähes oireettomat. Eivät vaikuta seksielämääni, joskaan ei tulisi mieleenikään harrastaa peppuseksiä :-b En tiedä kiinnostaisiko se muutenkaan. Ei kuulunut valikoimaani ennen pukamiakaan.
Peräpukamat voi poistaa helpolla operaatiolla. Eli jos haittaa ilmenee, ongelman kanssa ei tarvitse elää loppuelämää.
En tiedä, miten keski-ikäisillä vaikuttavat, mutta minulla eivät vaikuta mitenkään. Peppuseksiä ei meistä kumpikaan edes halua, joten pukamani saavat olla rauhassa.
N22, seksiä ainakin 3 krt/vko
Ihan normaaliin genitaaliseksiin ei yhtään mitenkään. Salvaa saa aivan tavallisista Suomen apteekeista, ja on paljon valinnanvaraa. Paras on se Sheri-jotain.
Mutta haluatko tietää, miten vaikuttaa pitkiin matkoihin, kun pitää istua tuntitolkulla aloillaan?
Heillä ei ole mitään seksielämää, minulla ja miehelläni kyllä.
Täh mistä moista olet kuullut. Ei mulla ole ainakaan...
Ei minulla ole.
N48