Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin seksualisuuden nautinto?

Vierailija
02.03.2017 |

Löytyykö nykyisessä seksualisoituneessa maailmassa enää yhtään naista tai kaltaistani miestä (olen kolmenkympin alkupuolella) jolle seksuaalisuudessa tärkeintä ei ole itse yhdyntä, itsetyydytyksessä laukeaminen, suihinotto tai vastaava vaan joka arvostaa enemmän henkistä puolta, läheisyyttä, sitä että kummankin luottamus on niin iso että uskaltaa laskea toisen tiiviiseen kontaktiin ja olla toisen edessä vähissä vaatteissa, alasti, uskaltaa jutella henkilökohtaisista asioista tai vastaavaa? Jos löytyy niin mitkä teille ovat ne tärkeimmät toiveet joita seksin jakamiseen toisen kanssa, tai haaveeseen siitä, liittyvät?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa tosi hyvin. Olen kuitenkin sitä mieltä että esim naiselle suurin seksuaalinen nautinto voisi olla sekin että sitä isoa saatuaan saa maata rakkaansa vierellä ja tuntea sen henkisen yhteyden samalla kun sperma valuu avonaisesta pillusta lakanoille. Miksi aina pitää erottaa fyysisesti hyvä ja henkisesti tyydyttävä seksi? Ikäänkuin ne olisivat vastakohtia. Väitän ainakin, että tänä yönä ihanan rakastajattareni kanssa piitkään yhtyessämme tunnemme henkistä yhteyttä ja tyytyväisyyttä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan