Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vinkuu miten on niin vaikea saada perisuhdetta ja sitten

Vierailija
02.03.2017 |

Kun sen saavat, heittäytyvät epäomatoimisiksi ja kohtelevat naista kuin piikaa. Sitten kun nainen ottaa suhteen epäkohdat puheeksi uudestaan ja uudestaan ja lopulta heittää ukon pihalle kun mikään ei muutu, niin sitten itketään ihan ihmeissään miksi se ihan yllättäen jätti ja ilman syytä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä olkiukko. Respect. 👏

Vierailija
2/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tällänen perisuhde on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen miesvihapurkaus tällä kertaa. Ihanko itse keksit?

Vierailija
4/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa miesvihaa, pimppini lainehtii!

Feministi

Mistä tämä voi tulla kun miehet puhuu niin kauniisti naisista tällä palstalla?

Vierailija
5/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi

Tuo oli miehen kommentti... 

Vierailija
6/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi

Naisten miesvihakin on miesten vika. Gotcha.

Vierailija
7/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette naiset sano, että parisuhde on työleiri niin kaikille miehille riittäisi naisia määrättömästi.

Vierailija
8/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on miestentyöt ja yhteiset työt.

Vierailija
9/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteen tai naisen saaminen ole vaikeaa vaan hyvän ja tasokkaan naisen saaminen on vaikeaa. Puolihulluja, ylipainoisia, rumia ja muita luonnehäiriöisiä, huumorintajuttomia tosikoita heitä riittää jonoksi asti ja kun ei sellaista halua on mielummin yksin.

Vierailija
10/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että ne nillittävät ikisinkut ovat eri porukkaa kun parisuhteessa porsastelevat.

Vierailija
11/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen nainen ole mikään todellinen nainen, joka haluaa alistaa miehen tottelevaiseksi puudeliksi ja jakaa jopa miehelle jotain pukeutumisvinkkejä. En minä ainakaan ala kenenkään näädän lemmikiksi, kun ihan mies kuitenkin olen.

Vierailija
12/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan siivoomaan ala jos ei akka ota suihin tai anna edes työnnellä papanaaukkoon.

Vierailija
13/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Nykyinen puolisoni on onneksi osoittautunut mieheksi eikä paapomistaa vaativaksi isekkääksi poikaseksi. Aiemissa pidemmissä suhteissa oli toisin. Alun jälkeen aletaan vaatimaan asioita, joihin eivät itsekään millään lailla pysty eli miksi vaatia sellaista, mitä ei voi itsekään toiselle tarjota. Esimerkkeinä:

-kodinhoidon ja ruuanlaiton pitäisi olla pääosin minun vastuullani, vaikka molemmat käyvät töissä ja kulut menivät tasan

-turhasta kiukuttelua, äsyskimistä, narinaa ja tuulella käymistä olisi pitänyt sietää aina, mutta itseltäni sitä ei hyväksytty (no en edes ole luonteeltani sellainen, että kiukuttelisin tai purkaisin pahan olon toisen niskaan), mutta kaikilla on joskus väsymystä ja huono päivä.

-huomauttelua painosta, vaikka itse herrat turposivat ja pöhöttyivät huomattavasti enemmän. Oli oltava ok, että ostavat vaikkapa viikolopuksi lavan kaljaa ja sitten marmatettiin jostain suklaalevystä (kumpikohan lihottaa enemmän)

Vierailija
14/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisten on parempi elää itsekseen, hankkia harrastuksia, hyviä ystäviä (jos lapsen haluaa välttämättä, niin eiköhän sekin onnistu) ja jättää itkuvinkuparkumiehet teutaroimaan yksinään. Katoavat lopulta nekin keskenkasvuisuusgeenit yhteistä allasta pilaamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi