Työkaverimiehet ei koskaan lähde kahdestaan kanssani syömään
Mikäköhän siinä on kun työkaverimiehet eivät koskaan lähde kanssani kahdestaan syömään lounaalle? Vaikka olisi muuten kuinka hyvä työkaveri. Porukalla lähdetään kyllä. Naistyökaverit lähtee kyllä kahdestaan kanssani syömään, ei ikinä ongelmaa. Oon siis nainen. Veikkauksua, miks käy näin? Ovatko vaimot kieltäneet?
Kommentit (11)
Minulla on ihan kivoja miespuolisia työkavereita, eikä meidän välillämme ole mitään jännitettä, (eikä mies kiellä) mutta en lähtisi silti kahdestaan heidän kansaan syömään, koska se tuntuisi jotenkin hassulta, kolmestaan kyllä. Toki työpaikan ruokalassa tulee useinkin kahdestaan syötyä, mutta se on eri asia.
Ootko vähän huomionkipeä? Vai mikä sinua asiassa häiritsee?
Kahdestaan syöminen on vain naisten tapa. Miehet liikkuvat laumoissa, tekevät asioita porukalla eikä minkään bestiksen kanssa.
Kuulostaa oudolta, kieltäytyvätkö kun kysyt?
Mulla ihan sama. Olen IT alalla, joten naiskollegoita ei ole kovin montaa. Olen naimisissa ja mulla on kolme lasta enkä todellakaan ole kiinnostunut iskemään miespuolisia työkavereita.
Mutta en minäkään saa mieskollegoista juuri koskaan lounasseuraa. Isommalla porukalla mennään monesti, mutta kaksin ei koskaan. Jokin aika sitten olin toimistotalomme työpaikkaruokalassa yksin lounastamassa ja yrityksemme miespuolinen johtaja, jonka kanssa työskentelemme tosi hyvin ja sujuvasti, tuli hieman minun jälkeeni syömään ja meni yksin toiseen pöytään syömään vaikka oikein hyvin näki että minä söin yksin toisessa pöydässä. Tuli tosi outo olo. Onko minussa joku vika? Työt meillä sujuu tosi hyvin ja välillä vitsaillaan ja naureskellaan jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, kieltäytyvätkö kun kysyt?
Jep. On AINA jotain menoa tms. En ole huomionkipeä. On vaan kiva käydä jonkun kanssa yhdessä syömässä. Joskus paikalla ei ole muita kuin minä ja miespuolinen työkamu. Eikai se nyt outoa ole jos häntä pyytää lounasseuraksi? Ja ei, en koita heitä pokailla. Ihan työkamuja vaan ollaan. Tätä kieltäytymistä miestyökamujen suunnalta on tapahtunut nykyisessä ja edellisessäkin duunissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kahdestaan syöminen on vain naisten tapa. Miehet liikkuvat laumoissa, tekevät asioita porukalla eikä minkään bestiksen kanssa.
Öö. Kaksistaan miehet käyvät kyllä syömässä!
Tätä on käynyt siis muillekin naisille! Miehet, wtf?
Ap
Oot liian ruma. Niillä menee ruokahalu jos ne joutuu katteleen sua.
Oot liian hot. Ne ei pysty.