Pelottaa käyttää Nordean tunnuslukukorttia, koska
luvut saattaa loppua. Eikä mistään selviä, kuinka kauan niitä kortteja lähetetään ja milloin voi aikaisintaan tilata tunnuslukulaitteen??Tunnuslukusovellusten käyttäjien on turha tulla tänne sitä ylistämään, en aio käyttää. En luota.
Kommentit (22)
Sulle lähetetään se tunnuslukulaite kotiin, joten ei tarvitse ottaa sitä sovellusta puhelimeen.
Tunnuslukulaite on ollut tilattavissa jonkin aikaa, mutta onko joku jo saanut sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
luvut saattaa loppua. Eikä mistään selviä, kuinka kauan niitä kortteja lähetetään ja milloin voi aikaisintaan tilata tunnuslukulaitteen??Tunnuslukusovellusten käyttäjien on turha tulla tänne sitä ylistämään, en aio käyttää. En luota.
Miksi tarvisi luottaa? En minäkään luota mutta kuka tyhmä pitää koko omaisuuttaan juuri sillä tilillä joka on tuon sovelluksen takana?
Itse asiassa minullakin alkaa olla tunnusluvut sen verran lopussa, että pitäisi tulla laite aika pian - toivottavasti. Pitääkö se tilata erikseen vai saako sen automaattisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvisi luottaa? En minäkään luota mutta kuka tyhmä pitää koko omaisuuttaan juuri sillä tilillä joka on tuon sovelluksen takana?
Eikös ne kaikki tilit ole tuon sovelluksen takana, jos niitä haluaa hallinnoida verkkopankissa? Jotkut tilit sentään ovat suojassa maksukorteilta.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa minullakin alkaa olla tunnusluvut sen verran lopussa, että pitäisi tulla laite aika pian - toivottavasti. Pitääkö se tilata erikseen vai saako sen automaattisesti?
Laite pitää tilata verkkopankissa.
Ihme ja kumma, nyt se laite tuli postissa. Ensivaikutelma on, ettei sitä erityisen mukava ole käyttää, mutta kai siihen tottuu. Eipä ainakaan luvut lopu.
Se sovellus onnhybä pelaa hyvin jokapaikasssa kun opettelee sitä käyttää...
Pahvikorttien lähettäminen loppuu tämän vuoden aikana.
Ei niitä yllättäen lopeteta, vaan tilanteesta takuuvarmasti tiedotetaan ajoissa.
Arvioni mukaan saat uuden kortin postissa, kun käytät 61-luvun eli hyvin ehtii perille.
Mulla on se tunnuslukulaite. Pari kertaan olen kokeillut ja ihan ok,joskin pidin kätevämpänä sitä lompakossa mukana kulkevaa pahvikorttia.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko tuon laitteen käytöstä maksamaan joka kuukausi?
Ei.
Jos hukkaa laitteen, niin uudesta laitteesta joutuu maksamaan.
t. Nordean sivun lukenut
Kohta kaksi viikkoa olen odotellut sitä laitetta. Kestikö muilla yhtä kauan? Vai johtuuko tämä pääsiäisestä? Kuulisin mielelläni kanssa muitten kokemuksia siitä laitteesta.
Yleensä olen saanut uuden kortin tosiaan siinä vaiheessa kun noin 60 luvuista on käytetty. Saat varmaan vielä uuden kortin, mutta ensi vuonna ne poistuu käytöstä ja on opeteltava sen laitteen tai sovelluksen käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne kaikki tilit ole tuon sovelluksen takana, jos niitä haluaa hallinnoida verkkopankissa? Jotkut tilit sentään ovat suojassa maksukorteilta.
Ei jos ne on eri pankissa
Sain ensin tunnuslukutaulukon ja tilasin tunnuslukulaitteen nettipankin sivuilta. Käytän tunnuslukulaitetta, tuli mukana hyvät käyttöohjeet. Tunnukset eivät lopu kesken. Laite tuli muutamassa päivässä.
Kyllä sä saat sen tunnuslukukortin vielä.