Olisiko nimi Iivo kiva?
Kommentit (16)
Ahti nyt on ihan kamala.
Iivo käy, mutta parempiakin varmasti keksit.
Mä tykkään enemmän nimestä Ahti. Suomalainen nimi, veden Jumala muinais Suomessa .
Tunnen yhden Iivon, aikuinen jo. Mukava mies, joten nimikin on mukava.
Ahti on paha.
Iivo on kiva nimi. Ahti ei oikein minun makuuni.
Muotinimi. (Tästä päivästä eteenpäin.)
Minusta Iivo on ehkä liian lapsenomainen ja "hellittelynimimäinen". Vaavimainen ja pehmeä. Samoin kuin esim. Eevi, Eemi, Tuuti, Myy, Tiitu, Nuuti, Maiju, Lennu, Kallu, Miklu, Santtu, Lalli, Miisu, Allu, Jaajo, Oku, Kille, Pekko, Putte, Kaapo, Joose, Juuso, Eppu, Memma, Mimmu, Eeli, Osku, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 700 on kaiken kaikkiaan kaikkina vuosina nimen saanut. Ei kovin yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Iivo on ehkä liian lapsenomainen ja "hellittelynimimäinen". Vaavimainen ja pehmeä. Samoin kuin esim. Eevi, Eemi, Tuuti, Myy, Tiitu, Nuuti, Maiju, Lennu, Kallu, Miklu, Santtu, Lalli, Miisu, Allu, Jaajo, Oku, Kille, Pekko, Putte, Kaapo, Joose, Juuso, Eppu, Memma, Mimmu, Eeli, Osku, jne.
"Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä". Ei minulle ainakaan tule mitään vaavimaista ja pehmeää tai lapsenomaista mieleen, kun katselen tuota nuorta maailmanmestaria palkintopallilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 700 on kaiken kaikkiaan kaikkina vuosina nimen saanut. Ei kovin yleinen.
Huomaa suluissa oleva kommentti. Ei ole vielä kovin yleinen, mutta itsekin veikkaan että tämän päivän tapahtumat nostavat tuon nimen suosiota kummasti.
Muistan keväällä 1992 nähneeni Hesarin syntyneitä palstalla nimen Albert Ville. Täyttää siis kohta 25 tämä Albert Ville.
Iivo Ahti vaatisi minusta vielä kolmannen nimen jatkoksi. Muuten jää keskeneräisen kuuloiseksi. Kivoja nimiä kyllä molemmat.
Iivo-Uuvatti