Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan pian toimistosiivoojana ja hävettää!!!

Vierailija
01.03.2017 |

Aloitan ensi viikolla siis siivoojana pienellä paikkakunnalla ja mua hävettää se, että siellä on tuttuja paremmissa töissä ja itse päädyin vaan siivoojaksi... Sanokaa ettei siivoojan hommassa ole mitään hävettävää.

Mitä olette mieltä siivoojista, pidättekö ns alempana väkenä? Sori tämmöinen mut hävettäääää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka pystyyn, ole onnellinen että sulla on työpaikka. Siivoojat tekevät tärkeää työtä.

Vierailija
2/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siin oo mitään hävettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin töissä toimistossa ja siivosin samaa toimistoa iltaisin vakituisen siivoojan sijaisena. Se oli hauskaa. Siivoojan työssä ei ole mitään hävettävää. Tärkeä työ.

Vierailija
4/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Siivoojan työ on merkittävää kaikkien hyvinvoinnin ja viihtyisyyden kannalta. Ei tarvitse hävetä.

Vierailija
5/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet aloita!! Jois sulla on tollanen "vaan siivooja"-mentaliteetti itelläs, mee kortistoon. Omaa työtään pitää arvostaa!!

Vierailija
6/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on aika paha ajatusvirus, kuten on myös kunniakin.

"Mitähän NE minusta ajattelevat...?"

Vierailija
7/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että saat eri kohteen?

Vierailija
8/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidät itse siivoojan työtä lähtökohtaisesti jotenkin paska duunina, koska häpeät. Kaikki eivät niin kuitenkaan niin tee. Hyvällä, huolellisella ja aikaansaavalla siivoojalla on vakipaikka tiedossa ja mahdollisuus tienata hyvinkin, olettaen että olet suoraan toimiston palkkalistalla, etkä tee työtä millekään isommalle siivousalan riistoyritykselle. Jos et itse arvosta työtäsi tai ammattitaitoasi, niin miten luulet muiden siihen suhtautuvan. Ammattilainen on ammattilainen alasta riippumatta.

Vierailija
9/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, ole kiitollinen ja arvosta työtäsi.

Siivojat ovat tosi tarpeellista porukkaa.

Kyllä minä ainakin arvostan työpaikan siivoojia :) Jotkut heistä ovat tosi symppiksiä 💚

Kun olet ystävällinen, käyttäydyt hyvin ja työn jälki on hyvää, sinua arvostetaan sitäkin kautta.

Tsemppiä :)

Vierailija
10/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siivooja jättää työnsä tekemättä, sen huomaa heti. Jos paperinpyörittäjä jättää työnsä tekemättä, sitä ei kukaan huomaa. Niin paljon, niin turhaa siellä toimistossa mukatehdään.

Vierailija
11/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö ihminen joka ei arvosta jotain työtä, tekemään sitä kunnolla itse? 

Vierailija
12/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi kivoimmista ihmisistä töissä on siivooja, aina jutellaan kun nähdään. Ei kyllä mieleenkään tule aliarvostaa hänen työtään! Siivoojat tekee kovaa duunia, kulje kuule iloisesti vaan pää pystyssä!

Vierailija
13/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa robottipömpeli hoitaa siivoushommista jo 80%!

Vierailija
14/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tsempeistä, tiedän että olen vähän lapsellinen ja typerä kun näin kuvittelen. Nyt voin ainakin aloittaa hyvillä mielin ettei sitä pidetä paskana työnä.

Vierailija
15/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vaikka joku fantsu naamari.

Vierailija
16/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä siitä, että sinulla on töitä. Itsekään en ole kovin häävissä työssä, mutta muistutan itseäni aina, että ainakaan minun ei tarvitse kertoa kenellekään että olen työtön.

Vierailija
17/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuljet leuka rinnassa niin muutkaan eivät arvosta sinua. Kun taas päätät olla iloinen, näytät ja osoitat tykkääväsi työstäsi ja vaikutat tyytyväiseltä, muut katsovat sinua ihan eri tavalla riippumatta työtehtävistäsi. Se on ainoa tyyli säilyttää oma arvokkuutensa.

Vierailija
18/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mullekki päästä hetkeks siivoojaks jonnekki toimistoon, suoraan sen palkkalistoille! Kerrohan miten se onnistuu

Vierailija
19/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpais mullekki päästä hetkeks siivoojaks jonnekki toimistoon, suoraan sen palkkalistoille! Kerrohan miten se onnistuu

No sepä se kun en edes ole suoraan toimiston kirjoilla vaan siivousfirman kautta...

Vierailija
20/21 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sepä se kun en edes ole suoraan toimiston kirjoilla vaan siivousfirman kautta...

No, ei se oo niin paha! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan