Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion yrittää laihtua n.kk:ssa 8kg!!!!

Vierailija
01.03.2017 |

Alkupaino on siis tällä hetkellä n.68kg. Tulen tänne kertomaan 2.4 sunnuntaina miten kävi :)
Wish me luck!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Vierailija
2/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea yritykseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä lähden mukaan! Mitkä sun laihdutuskeinot on?

Vierailija
4/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoo vaan

Vierailija
5/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun!

Vierailija
6/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan! Painan nyt 68 :D

Vierailija
7/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vaan! :) ajattelin alottaa aamulenkit ja vedenjuontia aion lisätä! Herkuista pitäs kyllä pysyä kokonaan erossa :s muuten aattelin syödä ihan perus kotiruokaa.. Iltasin aattelin myös alkaa käydä lenkillä eli 2x päivässä. Viljojenki syöntiä pitäs vähentää. Leipää yritän olla syömättä liikaa.. Saa nyt nähdä, miten käy :D

Vierailija
8/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa et tuollaista määrää laihdu tuossa painossa kuin vesipaastolla, jos silläkään.

Siksi toisekseen en usko, että tulet tänne kertomaan (epäonnistumisestasi) kuukauden päästä, kuten ette tule te muutkaan. Huvittaa nämä "nyt minä alan laihduttaa!!111!!"-keskustelut jotka hyytyy aina heti alkuun.

Vierailija
9/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät et ekana tietty lähtee vaan nesteet ja jos niiden jälkeen jotain tippuu se lähtee lihaksista? Onnee valitsemallesi tielle...

Vierailija
10/14 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta emme tiedä, joten vaikea sanoa missä kunnossa nyt, mutta tsemppiä! Pidä herkkupäivä vaikka kerran viikossa ei mitenkään ylenpalttisesti, mutta jotain pientä hyvää. Helposti lähtee 8 kiloa, jos oikeesti muuttaa suunnan.

Vierailija
11/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käythän ennen ja jälkeen kehonkoostumusmittauksessa ja tuu sit kertomaan mitä muutoksia tapahtui :)

Vierailija
12/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm in! Samoissa lukemissa. Itse aion vetää vesipaastoa ja n. 5 päivän välein syödä yhtenä päivänä kasvissmoothieita ja marjoja. Turvotusta lähtee varmasti puolet, joten ihan mahdollista. Kilo viikossa on helppoa, ja kun vetää kunnon paastot niin lähtee. Itse jatkan pääsiäiseen asti.

Vierailija
13/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudessa et tuollaista määrää laihdu tuossa painossa kuin vesipaastolla, jos silläkään.

Siksi toisekseen en usko, että tulet tänne kertomaan (epäonnistumisestasi) kuukauden päästä, kuten ette tule te muutkaan. Huvittaa nämä "nyt minä alan laihduttaa!!111!!"-keskustelut jotka hyytyy aina heti alkuun.

Mä olen laihduttanut kohta 30 kiloa. Sori nyt vaan.

Vierailija
14/14 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukaan vaan! :) ajattelin alottaa aamulenkit ja vedenjuontia aion lisätä! Herkuista pitäs kyllä pysyä kokonaan erossa :s muuten aattelin syödä ihan perus kotiruokaa.. Iltasin aattelin myös alkaa käydä lenkillä eli 2x päivässä. Viljojenki syöntiä pitäs vähentää. Leipää yritän olla syömättä liikaa.. Saa nyt nähdä, miten käy :D

Ei onnistu. Se miten onnistuu on vesipaasto, tai jos se on liian rankka: kahvia, vettä, teetä, juures/marja/kasvismehuja, EI hedelmiä. Hyvin laihaa litkua ellei vedellä pärjää. 5 päivää on ihan ok ja sitten 1-2 ruokapäivää jolloin EI mässätä vaan vähän nesteitä, mehuja ja merilevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan