Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa kampaaja ystävälleni nätisti

Vierailija
01.03.2017 |

Olen käynyt ystävälläni kampaajalla jo monien vuosien ajan. Hän on maailman ihanin ihminen, sympaattinen ja meillä on aina hauskaa kun olen siellä. Mutta, päänahkani on todella kovalla koetuksella hänen käsittelyssään. Kuinka sanoa kauniisti vuosien jälkeen ettei kisko päänahkaa irti kallosta koska se on kipeä monta päivää käynnin jälkeen? Vai jatkanko Buranan syöntiä kuten tähän asti? Onko muilla vastaavia kampaajia, vai olenko itse erityisherkän pään omistava?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Siis mä oisin sanonu jo heti ekalla kerralla et tuntuu ikävältä! Mitä sä nyt tollasta vuosia kestät?

Vierailija
2/13 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en heti sanonut ja sitten oli liian myöhäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kampaajan tapa osoittaa kuin arvostaa sinua ystävänä. Repii hiukset päästä...

Vierailija
4/13 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää tehdä sulle selväksi, että älä enää tule.

Mutta sähän menet.

Vierailija
5/13 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tee vähän hellävaraisemmin, nyt tuntuu liian kovalta.

Vierailija
6/13 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suusi ja sano, että nyt tuntuu ikävältä, että jospa käsittelisi vähän hellemmin. Ei tuosta nyt kukaan suutu.

Vierailija
7/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on hiuspohja tälläkertaa jotenkin tosi herkkänä et jos ihan hellästi vaan, ulahtele jo ennen kuin oikeasti koskee nii rajoittaa. Sit se on seuraavallakin kerralla ja lopulta jäädäkseen tullut vaiva. Luulen kyllä et sulla on jotenkin oikeastikin erityisherkkä hiuspohja jos normaaleissa leikkauksessa tai värjäyksestä menee kipeäksi. Ootko varma ettei ole esim allergiaa väristä?

Vierailija
8/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot silmiin ja sanot ystävällisellä äänellä "kampaaja". Tuskin siinä on helpompaakaan tapaa

Vierailija
9/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaisi, että maksat normaalin hinnan kampaamokäynnistäsi 🙄

Vierailija
10/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sille tartte sanoa mitään erityisesti. Kiljause vain AU! kun sattuu

Vierailija
11/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla muutoinkin erityisherkkä kuin vain päänahaltasi, jos olet ollut jo vuosia ollut huomauttamatta päänahkasi kovasta käsittelystä! Mikä on sinua estänyt kertomasta asiaa jo ensimmäisellä kerralla??

Vierailija
12/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot aina ennen käyntiä että nyt on ollut päänahka herkillä jostain syystä ja pyydä olemaan erityis hellä, silloin sinun ei tarvitse hänelle sanoa suoraan että hän on kovakourainen jollet sitten halua

Vierailija
13/13 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mulla on ollut onni löytää kampaaja, joka on kaiken muun hyvän lisäksi myös hellävarainen. Mulla on herkkä päänahka ja iho muutenkin, niin jotenkin hän vaan osaa föönatakin niin, ettei harjaa edes tunne. Paras ikinä, pelkään jatkuvasti että hän muuttaa tai muuten häipyy näköpiiristä.