Petin miestäni useasti. Kerronko hänelle?
Olin matkalla ja harrastin seksiä yhden miehen kanssa pari kertaa ja toista pussailin kerran. Sitten tapasin puolituttuni kaupungilla ja hirveässä humalassa pussasin häntä. Lomalla Virossa harrastin seksiä samassa hotellissa olleen suomalaismiehen kanssa kun tapasimme baarissa. En tehnyt kertaakaan aloitetta mutta en estellytkään. Sen jälkeen en ole pitänyt miehiin mitään yhteyttä.
Olen myös ollut itsetuhoinen (käyttänyt liikaa alkoholia, polttanut paljon pilveä, yrittänyt vahingoittaa itseäni) ja kärsinyt järjettömästä ahdistuksesta, joka on osunut samaan aikaan näiden pettämisien aikaan. Tähän on liittynyt myös muita oireita, välillä en pääse sängystä ylös. Tuntuu että olen ihan sekaisin ilman syytä. Mies ei aavista mitään ja meillä menee hyvin. Hänen seurassaan ahdistaakin vähemmän, mutta heti kun olen yksin niin seinät kaatuvat.
Kerronko miehelleni? Hävettää jollain tasolla toimintani. Elämänhallintani on aivan nollassa.
Kommentit (8)
Jätä se sika ja hae apua ongelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mieheni ole tässä mitään tehnyt vaan minä?
Kannattaisko harkita terapiaa? Ja kyllä, kertoisin miehelle jos yhtään häntä kunnioitat tai rakastat.
Ainoa mikä ihmetyttää on miksi et ole jo tappanut itseäsi? kai ymmärrät ettet kykene normaaliin elämään ja vaikka moni muuta väittää on huonon aineksen parempi tappaa itsensä kuin pilata muidenkin elämä.
Kommenteista päätellen mies on syyllinen jos nainen pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mieheni ole tässä mitään tehnyt vaan minä?
No tuskin ihana mies on, jos sitä petät?
Mikä miehessäsi on vikana? Haisee pahalta? Ruma? Huono sängyssä? Köyhä?
No jos mies on noin arvoton luuseri, kerro ihmeessä.