minulla on tänään synttärit. toisalta ne voisivat olla myös 1.3 tai 2.3
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muuten henkkareissa oikea päivä (ilmeisesti karkausvuonna syntynyt) vai myös 28.2?
Miksi ihmeessä henkkareissa olisi väärä päivä?
Oletko niin pitkä että synnyit 28.2, 1.3 ja 2.3?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muuten henkkareissa oikea päivä (ilmeisesti karkausvuonna syntynyt) vai myös 28.2?
ihan 29.2 siinä on :) tietenkin .
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin pitkä että synnyit 28.2, 1.3 ja 2.3?
Aamun naurut. :D
Vaan aapeelle hyvää syntymäpäivää! 🎂
Millä ihmeen logiikalla syntymäpäivääsi voisi juhlia 2.3.?
Jostänä vuonna on päivät A, B ja C, mutta karkausvuonna päivät A, X, B ja C niin aika loogisesti syntymäpäivän juhliminen on joko päivänä A tai B eikä C.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin 2.3.?
tämä riippuu viikonpäivästä ja ihmisten aikataulusta. esim. ollessani lapsi äiti pyrki järjestämään juhlat viikonloppuna, jotta ihmiset pääsivät paremmin tulemaan. kerran taisin juhlia 4.3, kun se sopi parhaiten sukulaisille! ja nuorena aikuisena sitten tietysti sopi parhaiten , jos päivä sattui olemaan perjantai .D ne baarien ilmaiset synttäridrinksut kyllä jäivät välillä saamatta , jotkut baarimikot kun joustivat ja jotkut eivät...
ap
Ei varmana lue 29.2
Taitaa kuitenkin lukea 29.2.
No ei kyllä minusta ole loogisin. Tottakai se loogisin päivä olis 1.3. Ei kai sinun syntymäpäivä ole aikaisemmin kuin oikeasti, vaikka useimpina vuosina se juuri oikea päivä puuttuukin kalenterista? Karkausvuosihan vaikuttaa melkein kaikkiin samana vuonna syntyneisiin samalla tavoin kuin sinuunkin, jos oikein mieitit. Jos on karkausvuonna syntynyt 1.3, niin pitääkö syntymäpäivää juhlia muina vuosina 2.3? ;)
Minun puolestani voit juhlia vaikka syntymäpäivää puolivuotta myöhässä/etukäteen, tekeehän Jeesuskin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin 2.3.?
tämä riippuu viikonpäivästä ja ihmisten aikataulusta. esim. ollessani lapsi äiti pyrki järjestämään juhlat viikonloppuna, jotta ihmiset pääsivät paremmin tulemaan. kerran taisin juhlia 4.3, kun se sopi parhaiten sukulaisille! ja nuorena aikuisena sitten tietysti sopi parhaiten , jos päivä sattui olemaan perjantai .D ne baarien ilmaiset synttäridrinksut kyllä jäivät välillä saamatta , jotkut baarimikot kun joustivat ja jotkut eivät...
ap
Ja nyt varmaan selvennät meille kaikille, miten ihmeessä torstai on tänä vuonna viikonloppu.
onnea ap :) Itse olin 26 pv kaverin myös karkauspäivänä syntyneen pojan synttärijuhlissa! Olivat 1v synttärit, en tiedä sitten minä päivänä juhlii ensi vuonna!
1??? Joo kiitti nyt miehelle kun pölöttää kummitytön 1v synttäreistä tuossa vieressä.. eipä taida karkauspäivänä syntynyt täyttää 1 v :D!
12
Eipäs vaan sun (ja mun) synttärit on huomenna ja huomenna ne oli eilen. Musta on kivaa kun synttärit on vaan kerran neljään vuoteen :o)
t:karkauspäivänlapsi
Vierailija kirjoitti:
1??? Joo kiitti nyt miehelle kun pölöttää kummitytön 1v synttäreistä tuossa vieressä.. eipä taida karkauspäivänä syntynyt täyttää 1 v :D!
12
Miksei muka? 5 täyttää sit vai?