Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävää miten moni antaa lastensa istua ostoskärryissä siellä missä ostoksia pidetään..

Vierailija
27.02.2017 |

Liikkukohan näitte vanhempien päässä kauheasti mitään järjellistä?
Onneksi pystyn itse käyttämään koria, vaikka joskus kärryt olisi kätevämmät.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan ne korit niin paljon puhtaampia. Ostoskärrystä on aivan parhaat muistot. 😍

Vierailija
2/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ostoksissa on pakkaukset päällä. Ota vaikka sanomalehti ens kerralla pohjalle pakkauspaikalta jos niin paljon ällöttää. En kyl itse antais muksuni sinne mennä, mut joskus ite muksuna on tullut oltua ja se oli kyllä lystiä. Se kärrypaikka missä istutaan sattui haaruksiin. :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa vaan kaikki ruuat olis pakattu muoviin ja hedelmissä kuoret päällä niin ei pääsis bakteerit tarttumaan :( :( :(

Vierailija
4/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Enkä tajua sitä miksei henkilökunta puutu tuohon? Vaikka porttikielto niille perheille. :-D Suuressa osassa pakkauksia on joo muovit, mutta kotonahan ne laitetaan jääkaappiin. Sama kuin alkaisi säilöä kenkiäkin jääkaapissa?

5/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele moni näplää niitä tuotteita mitä ostat... se vasta onkin ällöä kun miettii. Tai mihin kaikkeen yksi tölkki koskeekin matkalla kauppaan. Parempi olla ajattelematta ja pestä ne hedelmät huomennakin.. :D

6/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa yhä sallittua lasten kuskaaminen vaunuissa ostosten joukossa. Muistelen että olisi Suomessakin kielletty jo aikaa sitten, kun pelättiin lintuinfulenssaa.

EUn itärajan ulkopuolella ei tule kysymykseenkään lasten kuljettaminen ostosten seassa jopa Virossa kaupoissa on tekstejä ja säännöllisiä kuulutuksia siitä missä on lasten paikka.

Lännempänä ei asiasta edes mainita, kun ihmisillä on omakin järki.

Vierailija
7/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ei ollut autokärryjä tms. vapaana ja mulla sylissä autossa matkalla kauppaan nukahtanut 1.5v., ei herännyt millään, ei voinut retkottaa istuinosassa. Otin kengät ja ulkohousut pois kassiin ja nukkui takin päällä kärryosassa, ostokset laitoin pienempään osioon. Tuskin siisti kauppatakki korissa on ihmisten kestokasseja likaisempi. Mutta kengät jalassa ja hereillä olevat lapset irraallaan tai istuinosassa.

Vierailija
8/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. TOSI ällöttävää. Hyvä kun toit tämän tärkeän asian esille. Pelastit päiväni. Ihmiset valittavat kaikesta turhasta, mutta onneksi sinä puutut olennaisiin asioihin. Kyllä tämä asia ja maailma sen myötä, nyt paranevat, kun asia on kunnioitettavaa siviilirohkeutta osoittaen nostettu Aihe vapaa -palstalle. Toivottavasti kaikki pienet kärryissä istuvat lapset ja heidän käsittämättömän vastuuttomat vanhempansa ymmärtävät hävetä ja muuttaa käyttäytymistään. Nyt jaksan taas nousta sängystä paremmin ylös aamuisin; se että maailmalla on toivoa, kun on sinunlaisiasi ihmisiä, antaa toivoa! Kiitos!

Vierailija
9/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitan lähes päivittäin kauppaketjuihin huonosta siivoamisesta. Etenkin talviaikaan kun huonot asiakkaat tuovat rapaa kengissään sisään tulisi kaupoissa olla yksi täyspäiväinen siivoaja putsaamassa lattioita ja matot olisi vaihdettava päivittäin.

Vierailija
10/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkukohan näitte vanhempien päässä kauheasti mitään järjellistä?

Onneksi pystyn itse käyttämään koria, vaikka joskus kärryt olisi kätevämmät.

Juu, en ymmärrä minäkään. Ne kärryt ovat kauhean likaisia, koska ne on yli puolet ajasta ulkona, taivasalla, parkkipaikan reunalla. Eli ihan pölyssä, hiekassa ja ravassa.

Ei tulisi mieleenkään likastaa lasta panemalla häntä kärryihin.

Ei tosin myöskään ostoksia.

Vierailija
11/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Katsokaa joskus missä kunnossa tavarat on siellä alimmalla hyllyllä. Pölyä ja kaikkea mitä lattialta roiskuu. Tai varastot.. Pölyä, paskaa, yök yök yök. Kaikki tavara tulee lastaussillan kautta, missä myös roskikset. Entä rekat joilla tavara tuodaan? Yh.

Vierailija
12/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksivuotias nykyään aina kärryssä, ilman kenkiä, sen jälkeen kun yksi asiakas kaatoi hänet kärryllä kaupassa. Eikä muuten edes pyytänyt anteeksi.

Joten menkää itseenne te ap:n kaltaiset asiakkaat. Näettekö ja varotteko pieniä asiakkaita kaupassa? Jos ette, se kärryissä olo on turvallisuuskysymys.

Ei ole muuten ainakaan meidän kaupan kauppiasta haitannut, näen hänetkin kaupassa melkein päivittäin.

Vierailija
13/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mutku niihin kärryihin tulee lapsipakteereja!!!! En halua minkään ällön kakaran eritteitä mun hernesoppatölkkiin. Paljon pahempi kuin pulunkakka.

Vierailija
14/16 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii mutku niihin kärryihin tulee lapsipakteereja!!!! En halua minkään ällön kakaran eritteitä mun hernesoppatölkkiin. Paljon pahempi kuin pulunkakka.

Niin, eipä vanhemmat välitä että kakaroiden kenkien mukana kärryihin kulkeutuu pulunpaskaa. Ja koiran. Heillä on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia ja sääntöjä, minäminäminä ja mun mussukka. Kakaroita kuljetetaan myös niissä vetokoreissa(?).

Vierailija
15/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kaupassa se ettei hedelmät, marjat ja vihannekset edes tuoksu kuten kaikkien muiden maiden marketeissa, vaan täällä haisee voimakkaat lattiapesuaineet jotka peittävät niiden hedelmien ym. tuoksun! Tulee mieleen että onko ne hedelmät ym. uitettu myös samaisessa lattiapesuaineessa!

Vierailija
16/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsen istumassa ostoskärryssä nenä räkää valuen ja likaiset vaatteet päällään. Äitinsä ei vaivautunut lapsensa nenää pyyhkimään, vaikka räkä valui leualle asti. Kiva kassajonossa seistä siinä takana. Teki mieli sanoa asiasta, mutta kun tietää mikä sota siitä olisi tullut, en viitsinyt. Lasta kävi sääliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi