Rakkaasta vihollinen
Neuvoa kaivataan: kauan sitten tapasin miehen, joka oli hurmaava, ns. elämäni mies. No, siinä kävi kuten kävi, lyhyesti kuvaillen: kulki rinnallani, ja poimi kulkiessaan kiviä (sanojani). Jossain vaiheessa hän kääntyi, ja alkoi pommittaa kiviä minuun. Ts. käytti sanomaani minua vastaan ja ruotia niitä.
No, vuosien jälkeen hän palasi elämääni, ajattelin ajan ja iän parantaneen "vian", mutta sama toistui. Nyt hän oli ruotinut sanomisiani ja tekemisiäni exänsä kanssa ja lähetti ilkeäsävyisen "myllykirjeen" ja käski minun muuttua. Kyse oli mitättömästä asiasta. Panin homman suoraan poikki, en jatka ja yritä, kuten silloin aiemmin. Olen ulalla, mistä on voi olla kyse?
Oletteko törmänneet tämmöiseen?
Kommentit (5)
No olipahan taas möhnötys tääkin aloitus. Määkin menin ulalle.
Et sitten kerrasta oppinut? Samaan paskaan sekaannuit toisenkin kerran...
Vierailija kirjoitti:
Et sitten kerrasta oppinut? Samaan paskaan sekaannuit toisenkin kerran...
No olen optimisti, ajattelin ajan korjaavan asian. Ajattelin kokeilla, josko näin on. En kyllä polttanut näppejäni nyt, vaan "paransin vanhat haavani" toteamalla selvän asian ja sen, että olen vahvistunut. Ei enää vedetä kölin alta. Jätän tämän "hurmurin" muitten kiusaksi.
Olisin vain mielenkiinnosta kuullut kokemuksia, mutta kun ei.
No tältä palstalta ei muuten kyllä asiallisia vaastauksia saa, aloitusviestinikin on alapeukutettu. Mitenkähän olisi pitänyt kirjoittaa....?
Kunnon mulkku. Alkaa käymään läpi teidän kahden keskusteluja jonkun exänsä kanssa? Ei helvetti, kierrä kaukaa.
M39
up