Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu ranskalaisnaisten sirous?

Vierailija
27.02.2017 |

Toki he ovat usein myös hoikkia, mutta monet myös silmiinpistävän siroja. Selvä ero pohjoismaisiin tai vaikka espanjalaisnaisiin verrattuna.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut perimästä?

Vierailija
2/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu aasialaisten vinot silmät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mitä siitä? Ap

Vierailija
4/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä miehissäkään ole niin paljon sellaisia punaniskakorstoja kuin täällä Suomessa. Samoja geenejä miehissäkin.

Vierailija
5/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua todella harmittaa kun en ole päässyt ihan Ranskaan asti ihastelemaan niitä siroja naisia. Lähinnä mielenkiinnosta kun puhutaan aina siroista ranskattarista, kiinnostaa tietää että onko sanonnassa perää.

Vierailija
6/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä kysymys tämä nyt taas on? Yhtälailla ranskassakin on lihavia naisia ja yhtälailla suomessakin on siroja naisia. Ei se ruumiinrakenne ole katsos kiinni siitä mistä maasta on lähtöisin.

Vierailija
7/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä kysymys tämä nyt taas on? Yhtälailla ranskassakin on lihavia naisia ja yhtälailla suomessakin on siroja naisia. Ei se ruumiinrakenne ole katsos kiinni siitä mistä maasta on lähtöisin.

Kyllä eri kansallisuuksien ruumiinrakenteessa vaan on eroja keskimäärin, samalla tavalla kuin vaikka pituudessakin. 

Vierailija
8/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua todella harmittaa kun en ole päässyt ihan Ranskaan asti ihastelemaan niitä siroja naisia. Lähinnä mielenkiinnosta kun puhutaan aina siroista ranskattarista, kiinnostaa tietää että onko sanonnassa perää.

Kokemukseni mukaan on hyvinkin, mutta surullista on että oli enemmän perää 10 vuotta sitten kuin nyt. Ranskassa nimittäin naisilla lihavuus tai edes pyöreys oli tosi harvinaista vielä 10 vuotta sitten mutta kyllä siellä katukuvassa alkaa pulleroita nähdä nykyisin. Huomattavasti harvemmassa kuin Suomessa, mutta kuitenkin. Ja koska ranskalaiset on usein lyhyenpuoleisia ja luustoltaan siroja, pienikin ylipaino näyttää usein aika pahalta.

Vierailija
9/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mitä siitä? Ap

Ymmärsitkö kuulemaasi?

Vierailija
10/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mitä siitä? Ap

Ymmärsitkö kuulemaasi?

En kuullut mitään. Hiljaista on. Ap

Vierailija
11/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jykeviä ne nykyään on, ja maaseudulla hyvinkin lihavia. Se sirous on jo mennyttä maailmaa.

Vierailija
12/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bylsinyt nuorta ranskatarta.

Parasta ikinä :).

Vierailija
13/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut maksullinen kirjoitti:

Olen bylsinyt nuorta ranskatarta.

Parasta ikinä :).

Ranskattaret ei ajele. Edes kainaloita.

Vierailija
14/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan poltosta.

Vierailija
15/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tässä ketjussa tuntuvat sekoittavan rotevan luustonrakenteen ja lihavuuden toisiinsa. Ne ovat teknisesti ottaen kaksi eri asiaa mutta voivat toki olla yhdessä ja samassa ihmisessä. Olen nähnyt hoikkia mutta luustoltaan isokokoisia ihmisiä, olen myös tällainen itse. Lihavan ihmisen todellista ruumiinrakennetta on suorastaan mahdotonta arvioida, sillä se ylimääräinen paino kropassa peittää kaikki vartalon muodot alleen, ja myös vääristää kropan mittasuhteita.

Vierailija
16/16 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa syödään aitoa ruokaa,ruokaikoina.Eikä todellakaan ravata jääkaapilla pitkin päivää ja kevyttuotteet saavat olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi