Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät ilman kaasoja -mahdoton ajatus?

Vierailija
27.02.2017 |

Onnistuuko nykyään häiden järjestely ilman kaasoja, vai onko se ihan mahdoton ajatus? Minulla nimittäin on tilanne se, ettei vaan ole niin läheistä ystävää, jota voisin kaasoksi pyytää.

Meillä on neljän naisen kaveriporukka, jonka kanssa nähdään kerran kuussa/harvemmin kahvittelun tms. merkeissä. Tuntuisi oudolta pyytää heitäkään kaasoiksi, koska heillä kaikilla on omat läheisemmät kaveritkin olemassa ja ollaan tällä porukalla vain hyvänpäivän tuttuja. Kukaan heistä tuskin pyytäisi minua kaasoksi.

Onko kaaso häissä niin erityisen välttämätön? Kaasothan lähinnä järjestää polttarit ja ilman polttareitakin kyllä pärjään. Kokemuksia kaasottimista häistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi olla kaasottomat häät! Monille ihan luontevaakin niin, koska kaikki eivät halua häistään mitään spektaakkelia.

Vierailija
2/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä nykyajan hömpötyksiä. Pitää olla muka joku kaaso, kun amerikkalaisillakin on maid of honour. Polttaritkin on karanneet käsistä ja koko häätouhu prinsessaunelmineen on morsiamen oma juhla, jossa sulhanen on ihan statistin asemassa. En ymmärrä, vaan onneksi ei tarttekaan. Mieti nyt kuitenkin mikä on sen avioliiton tarkoitus. Jos ne bileet on pääosassa, niin ei kannata naimisiin mennä. Avioeropäätöksen saaminen käräjäoikeudesta kestää ja maksaa. Juhlia voi muutenkin ja polttarinöyryyttämiseltä säästyminen on vaan plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää. Tosin meillä oli ihan pienet häätkin vaan. Ite hoidettiin kaikki koristelut eikä juhlapaikalla tarvittu mitään juontamisia yms. mihin kaasoja saattaisi tarvita.

Vierailija
4/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietippä vähän....

Vierailija
5/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä joissa ei ollut kaasoa tai bestmania ja ihan hyvin meni. Kirkko ja juhlapaikka oli sellaiset, että ei tarvinnut mitään extrakoristuksia ja muutenkin oli rennot yhdessäolojuhlat ilman turhia ohjelmanumeroita. Vierasjoukko maltillinen, lähin suku + läheisimmät ystävät.

Eiköhän siis viimekädessä juhlien tyyli ja se kuinka paljon olet itse valmis tekemään sanele sen millaiset apujoukot tarvitset. Ja voihan noissa järjestelyissä auttaa joku muukin kuin kaaso.

Vierailija
6/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristelut sun muut askartelut sulhaselle ja bestmanille. Elämme tasa-arvon aikaa. Vai miten se menikään?

Vierailija
7/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kaasoja, koska ystäväni ovat kaikissa juhlissani kunniaVIERAITA, eivät ilmaista työvoimaa.

Vierailija
8/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasoja nykymielessä ei ollut oikeastaan lainkaan ennen  90-lukua. Oliko äidilläsi tai isoäidilläsi kaaso tai edes polttareita? 

Vierailija
9/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasoja nykymielessä ei ollut oikeastaan lainkaan ennen  90-lukua. Oliko äidilläsi tai isoäidilläsi kaaso tai edes polttareita? 

Ei ollut, mutta rupesin miettimään, onko ajat muuttuneet niin paljon, että nykyään ei vaan onnistu ilman kaasoja. Tosin miksipä olisi. Halutaan joka tapauksessa pienet sievät häät ja sellaisten järjestäminen onnistuu ilman apujoukkojakin.

Vierailija
10/10 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlaisessa tilanteessa, eli jos oltaisiin miehen kanssa menossa naimisiin nyt, en löytäisi ketään tarpeeksi läheistä kaasoksi. Paitsi ehkä siskoni, mutta hänetkin ennemmin haluaisin juhliin vieraana. Onneksi olen lapsesta asti halunnut pienet häät, joiden järjestämisen pitäisi onnistua ihan kahden hengen voimin. Mies on samanlainen, eikä pidä turhasta hössötyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän