Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huono omatunto painaa..
27.02.2017 |
Jouduin soittamaan töihin etten tule tänään, huimaa niin ma pirusti ja heikko olo, kuumeinen, vaikka ei ole kuumetta(Vielä ainakaan). Tunnen huonoa omaatuntoa. Häiritsevä tunne, kun joudun olemaan pois töistä. Olinhan jo viimeksi 6 viikkoa sitten poissa kokonaiset 2 viikkoa terveydellisistä minusta riippumattomista syistä ja tarkastuskäynnillä 2 viikkoa sitten yhden päivän :( Ja nyt iski tällainen. Kalvaa niin huono omatunto, vaikka en tälle mitään voi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikä voi olla terveydellinen sinusta riippumaton syy? Ellei sitten oman sairaan lapsen hoito.... Sinänsä sivuseikka, mutta jäi kiinnostamaan. Mutta älä tunne huonoa omaatuntoa, ei siihen ole syytä.