Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo vähentää työntekoa

Vierailija
26.02.2017 |

Ollaan seurusteltu vähän yli kaksi vuotta ja asuttu opintojeni takia eri paikkakunnilla. Nyt olisi edessä yhteenmuutto ja yllätyin, kun mies alkoi puhumaan vuokra-asunnosta. Hänellä olisi kaksio hyvällä paikalla ja ajattelin, että ensin asutaan siinä yhdessä vuosi tai kaksi, säästetään ja ostetaan oma. Mies on sitä mieltä, että hän laittaa asuntonsa vuokralle, me asumme yhdessä ja maksamme kulut puoliksi ja koska hän tienaa enemmän kuin minä, on nyt hyvä tilaisuus vähentää töitä ja opiskella lisää. Eli hän ajattelee niin, että koska saa vuokratuloja, niin voi tehdä vähemmän töitä ja olla vapaalla, koska "samassa taloudessa on hyvä, että tienataan saman verran".
Eihän tuossa ole mitään järkeä! Me ei ikinä saada säästettyä yhteistä kotia, jos mies ryhtyy elämään minun siivelläni eikä säästä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eihän mies elä sinun siivellä, jos tienaatte yhtä paljon ja laitatte kulut puoliksi?

Kyllähän tuo järjestely vähän oudolta kuulostaa - eli onko tuo oma vuokralle ja sitten itse vuokralla asuminen oikeasti halvin tapa vai onko ideana se, että sinä et aio osallistua asuinkustannuksiin, jos asutte miehen kämpässä?

Kuitenkin - mies mitä ilmeisemmin pitää tärkeämpänä kouluttautumista kuin isomman kämpän hankintaan. Mikä voi olla ihan järkevää. 

Vierailija
2/2 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina harmillista, kun suunnitelmat menevät mönkään eikä pääsekään miehen siivelle loisimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan