Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foodie kauppakassipalvelu.

Vierailija
26.02.2017 |

Kuka käyttää ja millaisia kokemuksia?
Tuli vaan tuota "ruokalasku" ketjua lukiessa mieleen että pitäisikö alkaa käyttää kyseistä palvelua.
Tulisi varmaan säästöä kuukauden kauppalaskuun kun ei tulisi käytyä kaupassa niin usein ja heräteostokset jäisi kaupan hyllyyn.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. On kyllä ihan ehdoton kun ei tarvi hermoja menettää kassajonossa ja kaikki ostokset muistaa ostaa koska niutä voi pitkin viikkoa lisäillä äpsiin fitä mukaa kun muistaa mitä puuttuu. Ostosten keräysmaksu on muistaakseni 4-7€ riippuen minä päivänä haet tavarat, viikonloppuna kalliimpi, mutta on kyllä hintansa väärti! Töiden jälkeen vaan kassit autoon, jää paljon enemmän aikaa perheelle!

Vierailija
2/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttää foodieta ostosten suunnitteluun kotona, mutta olen sen verran pihi, että käyn kyllä keräämässä ne itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemalla hieman onnistuu kauppareissu  2x kuussa ilman suurempia heräteostoksia.Siis joka toinen viikko kauppaan. Siihen mitään kauppakassipalvelua tarvita.

Vierailija
4/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä kotiintuontipalvelua?

Vierailija
5/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt puolitoista vuotta ja pois en anna. Teen 3-4 kertaa kuukaudessa tilauksen, ja tilanteesta riippuen tilaan kotiinkuljetuksella tai kassien noudon. Jyväskylässä on kaksi kauppaa, jotka tässä mukana, Seppälän Prisma ja Mestarin Herkku. Kassit noudan Seppälästä ja kotiinkuljetuksen Mestarin Herkusta. 

Vierailija
6/12 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se aika mitä kaupassa kuluu on ainakin tunti ja kyllä meidän viisihenkisen perheen kauppalaskut on pelkästään jo minun puolelta helposti 500-700€/kk plus vielä miehen kaupoareissut tuohon päälle.

Ihan järjettömiä summia..

Jään nyt äitiyslomalle ja nyt olisi aikaa taas tehdä enemmän itse eli säästöä sekin. Ja vielä kun olisi arkipäiviksi raaka-aineet kotona, niin olisi kyllä iso säästö.

Viikonlopuksi vaan käy kaupassa ja silloin voisi ostaa tarjouksesta lihat ym.

Ap

Vierailija
7/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänään käyttänyt tähän p. A. S. K. A palveluun useamman tunnin, ja nyt koko homma kosahti siihen että kun tunnistaudun S-Mobiililla vahvistaakseni korttimaksun ja palaan Foodie sovellukseen, niin se on mennyt takaisin kohtaan Tilaa. Eli klo 18-22:20 väänsin tänään tämän kanssa viimeistä kertaa kun ei kerran pääse maksamaan eli tilaus ei onnistu niin olkoon.

Hirveä flunssa ja täytyy lähteä kauppaan tekemään jouluostokset kun tämä ei toimi.

Vierailija
8/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: laita tilauslistalle vaikka vain yksi banaani hyvissä ajoin, tunnistaudu ja maksa. Sitten toimitusta edeltävänä päivänä käyt muokkaamassa tilauksesi lopulliseen kuntoon, vasta sitten veloitus menee tililtäsi. Olen tilannut kymmeniä kertoja sekä kotiin kuljetetun satsin, että kaupan kylmäkaappiin valmiiksi keräillyn kassin. Oikein hyvin toimii, eikä ikinä ole ollut mitään valittamista tuotteista.

Olen ladannut sen sovelluksen, mutta jostakin syystä selainversio toimii paremmin.

Vierailija
9/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä palvelu, mutta pari kertaa sattunut ruokakuski (sama henkilö), joka vetää välistä. Puuttuvista tarvikkeista saa toki rahat takaisin, jos soittaa aspaan, mutta hieman epäilyttävää, että samalle tyypille käy tuommoinen pieni unohdus useaan kertaan.

Tähän lisäyksenä, että keräysvahvistuksessa on tuotteiden määrä oikein, mutta jossain välissä ennen kotiintoimitusta sieltä onkin kadonnut pari tuotetta.

Vierailija
10/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viime keväänä koronan takia. Kauppalaskuni kyllä olivat paljon suurempia kuin normaalisti, jo pelkkä kuljetusmaksu on iso, ja muutenkin ruokaa tuli tilattua enemmän kuin itse kaupassa käymällä. Tänä syksynä/talvena kaupunkini koronatilanne on ollut paljon pahempi kuin viime keväänä, mutta rahanmenoa välttääkseni käyn silti kaupassa itse.

Vierailija
11/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen Foodien palveluihin. Tavara tulee paikallisesta Prismasta, vaikka joku väitti ylempänä, että ei tule. Tilaaminen on helppoa, mutta järjestelmä toimii välillä niin hitaasti, että siinä ehtii jo painella vääriä nappuloita. Siihen kyllä tottuu, eikä se ole edes verkkokauppojen pahimmasta päästä.

Muutama vinkki. Katso listastasi, mitä tuotteita annat luvan korvata toisella, jos tuote on loppunut. Ruoan kanssa ei aina ole niin tarkkaa, mutta jos on ostamassa jotain tiettyä, korvaaminen voi mennä pieleen; minä löysin valikoimista ripsivärin, jonka ehdottomana kriteerinä oli vedenkestävyys, ja se olikin korvattu samankaltaisella ripsarilla, joka valui ensimmäisen haukotuksen mukana poskille. Jos sitten ei anna korvata jotain maustamatonta jogurttia tai puurohiutaleta ja niitä ei olekaan saatavilla, ei sitten saa jogurttia tai hiutaleita ollenkaan.

Ostoslista kannattaa tallentaa omalla nimellään, koska jos "linjat menevät poikki", ostoksia ei tarvitse valita uudelleen.

Joku sanoi kuskin vetäneen välistä. Minulle on käynyt päinvastoin: olen joskus saanut vihanneksia, joita en ole tilannut. Viimeksi sain mainokseksi kahvinäytteitä, mikä oli kiva juttu.

Suosittelen Foodieta. Suosittelen myös K-ketjun vastaavaa, joka toimii ihan yhtä hyvin. Sieltä olen tilannut vasta kahdesti, kun olen löytänyt tuotteen, jota Foodiella ei ole. Ja päinvastoin myös.

Vierailija
12/12 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi kuskin vetäneen välistä. Minulle on käynyt päinvastoin: olen joskus saanut vihanneksia, joita en ole tilannut.

Niin, varmaan viittasit minun kommenttiin. Olen myös saanut muutaman kerran ilmaisnäytteitä. Totesin myös, että hyvä palvelu. Olen kuitenkin syytänyt sen verran rahaa heidän palveluunsa viimeisen vuoden ajan, että voisivat yrittää tuoda ne tuotteet, jotka keräilijä on vahvistanut poimineensa.