Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halaus?

Vierailija
26.02.2017 |

Olin eilen tapaamassa yhtä miespuolista kaveria, joka hiukan kiinnostaa minua. Tapaamisen lopussa mies oma-aloitteisesti halasi minua. Mitä teistä tämä merkitsee/ilmaksee, onko mies kenties kiinnostunut minusta vai oliko hänellä vaan "halipula"? 😁 Tilanne ei minusta ollut mikään sellainen missä olisi pakosti tarvinnut halata, mutta hän halusi.. Ja kyllä se mullekkin kelpasi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmaisee.

Vierailija
2/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kuulostipa ihanalta. En osaa arvailla miehen motiiveja, ehkä hän vain halusi ilmaista että pitää sinusta. Voitko kysyä häneltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihanaa. :) En ehkä vielä viitsi kysyä.. Mitä mieltä muut? Millaisissa tilanteissa itse halaatte ja ketä? Mitä haluatte halauksilla ilmaista?☺

Vierailija
4/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas tätä naisellista kaiken analysointia :) Ehkä se oli vain ystävällinen ele. Ehkä hän pitää sinusta. Positiivinen merkki silti, ei ainakaan vihaa. Tästä on hyvä jatkaa. Mutta ei se mikään rakkaudentunnustus ollut vielä.

Vierailija
5/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitä tuon miehen kohdalla tarkoitti vai tarkoittiko mitään. Hirvittävän monilla tuntuu nykyään olevan ärsyttävä tapa halailla jopa (lähes) tuntemattomia ihmisiä. Eli voi olla että se merkitsi miehelle paljonkin, ja on sinusta kiinnostunut; tai sitten mies kuuluu noihin jotka halailee kaikkia.

Vierailija
6/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan opettelee jotain kansainvälisiä tapoja. Seuraavaksi ehkä poskisuudelmat, kunhan vähän rohkaistuu.

Vierailija
7/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pikkuinen vihreä valo ja katso mihin etenee. Kaikki M:t ei metsästä vain peetä. 

Vierailija
8/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena halailen ihmisiä joista välitän, eli myös tärkeitä ystäviä ja sukulaisia yms. Kyseessä ei ole siis mitään seksuaalista. Miesten logiikkaa halaamisen suhteen en osaa arvailla.

Vierailija
9/9 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan kertoo hyvin paljon suomalaisesta tapakulttuurista. - Mies haluaa halata ystäväänsä ja heti soittaa kellot, että pitääkö olla huolestunut, tai haluaako mies pian jotain muutakin. Seuraavan kerran varmaan kannattaa minun poistua paikalata vaivihkaa ikkunan kautta tai ainakin jättää heipat sanomatta ja jossain vaiheessa vain rynnätä pois kun muiden silmä välttää, ettei vain kukaan luule minun lähentelevän tai kuvittele pian, että haluaisin olla jotain aivan muuta kuin vain ystävä, mikä  minusta ei ole mitenkään vähäpätöinen asia.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän