Missä näistä asuista lähtisit mieluiten ulos?
Ja missä et näyttäytyisi vaikka maksettaisiin?
http://www.iltalehti.fi/muoti/201702220151712_mu.shtml
itse ottaisin hopeasaappaat, hameen ja mustan paidan. aika moni näyttää väkisin väännetyiltä.
Kommentit (14)
Kokomusta tylliviritys, jos olisi pakko. :D
Ei kyllä herätä mitään positiivista mussa. Turhaa erikoisuuden tavoittelua.
Varmaan tuon vihreän takin. Lätsän kyllä joutuisin heittämään pusikkoon ;D
Jos saa, niin tuo punainen nahkatakki ja vekkihameyhdistelmä (kuva, jossa kaksi naista), sitten ehkä vihreän trenssin ja lippalakin, vikan ruskean takin, jossa naama selässä tai punaisen viitta-asun.
Mutta joo, vähän liian övereitä meikäläisen makuun.
Monessa kuvassa oli joku ihan hieno, joskin erikoisempi vaate/asuste, mutta miksi noi oli vedetty niin överiksi. Less is more!
Tuo maastoasu voisi olla kiva, siitä tulee mieleen idolini River Song. Mitään sellaista en suostuisi pitämään, missä on nilkat tai reidet paljaana, palelisi ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja missä et näyttäytyisi vaikka maksettaisiin?
http://www.iltalehti.fi/muoti/201702220151712_mu.shtml
itse ottaisin hopeasaappaat, hameen ja mustan paidan. aika moni näyttää väkisin väännetyiltä.
Toi punanen rotsi ja nahkalaukku combo on aika makee. Mutta kakkos-asua en laittaisi edes maksusta päälle, jäätävän ruma!
Mulla tekis tiukkaa noi hame_ja_housut yhdistelmät. Se ei voi tuntua mukavalta, eihän!?
Ap
Siis todellakin ehdottomasti tuon 80-90-lukua henkivän kalsarinsinisen haalarin, mustan nahkaisen vyölaukun ja punaisen lampunvarjostimen päähän. Damn that's sexy.
Kaikissa muissa lähtisin, paitsi niissä missä on lenkkarit jalassa. Lenkkareita pidän vain juostessa hikoilumielessä.
Mua pukis parhaiten toi Van Halen -paita, platformit ja toi vaaleenpunainen juttu, mikä ikinä se onkaan? Puuhka, hihat? Arskat myös miellyttää kokonaisuudessa.
Ehkä toi vihreä takki vihreällä lippiksellä. Tai kenties viininpunainen takki ja vihreäkuvioinen mekko/haalari tms. Tosi paljon kivojakin yksityiskohtia monissa asuissa, tavallaan toivon että uskaltaisin laittaa itsekin edes vähän överiksi.
Joo no on tosiaan aika persoonallisia :D Eikä kyl mitenkää hyvällä tavalla mun mielestä. Ottaisin noista ton asun missä on Aku Ankka huppari.