Menisitkö kylään jos tuntematon mies sanoisi, että hänellä on paljon viinaa?
siis olutta lava. punaviiniä 40 pulloa ja whiskyä 5 pulloa.
Kommentit (10)
En menisi. Ei ole tarvetta juosta toisen viinojen perässä tuikituntemattoman asuntoon.
Lava tarkoittaa muuten sellaista puulavaa jota käytetään kappaletavaran rahtaamiseen yleensä kutistemuovitettuna. Epäilen ettei esimerkissäsi oleva "lava" tarkoita kyseistä lavaa (96/144 laatikkoa olutta) joten tarkistathan seuraavaksi termit ennen kuin käytät niitä. Mulle on ihan sama montako myyntipakkausta olutta sulla on kämpässä, koska en juo olutta ja mulla on varaa ostaa omat juomani.
Aloituksesi on äärimmäisen juntti.
En todellakaan, olipa viinaa tai ei.
Tunnettu fakta,ettei alkoholistilla viinat säily.Eli tämä henkilö ei ole juoppo
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Ei ole tarvetta juosta toisen viinojen perässä tuikituntemattoman asuntoon.
Lava tarkoittaa muuten sellaista puulavaa jota käytetään kappaletavaran rahtaamiseen yleensä kutistemuovitettuna. Epäilen ettei esimerkissäsi oleva "lava" tarkoita kyseistä lavaa (96/144 laatikkoa olutta) joten tarkistathan seuraavaksi termit ennen kuin käytät niitä. Mulle on ihan sama montako myyntipakkausta olutta sulla on kämpässä, koska en juo olutta ja mulla on varaa ostaa omat juomani.
Aloituksesi on äärimmäisen juntti.[/quote]
Tämä. Ihan käsittämätön ajatus, että iso määrä alkoholia tekisi tuntemattoman miehen luokse menemisen millään tapaa houkuttelevaksi. Päinvastoin; känninen tuntematon mies olisi vihoviimeinen ihminen, jonka luo lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi on äärimmäisen juntti.
Eipä tuo ole ainoa mahdollinen lava. En tosin ymmärrä miten 12 päkki on lava.
Jos mies olisi mielestäni viehättävä eikä tulisi pahoja viboja, niin toki menisin :D
Mikä jottei kunhan olisi vähintään tutun tuttu ja heteromies.
No en todellakaan menis.