Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmiesi elämä?

Vierailija
25.02.2017 |

Useimmilla meillä ei mene niin kuin haluttais, eli jaettasko elämän unelmia? Mitä haluaisit elämältäsi? Ja sillä ei ole merkitystä jos sen voit ikinä tavoittaa. :)

Minun unelmani:
Pieni valkoinen talo, ei yläkertaa. Isot ikkunat. Ihana keskikokoinen koira. Aviomies joka rakastaa. Työpaikka josta nautin. Soppelin kokoinen piha, aidattu. Lyhyt matka joelle tai järvelle. Lapsia vain yksi tai kaksi, myöhemmin elämässä. Ei paljoa naapureita, oma rauha. Elämä yksinkertaista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana koti,tarpeeksi hyvä työpaikka (vakkarityö),rakastava mies,oikeastaan ihan huippu mies♡ Mutta vauva puuttuu. Se olisi unelma,yritystä takana jo yli vuosi.Sitten eläisin unelmieni elämää;kun näkisin joskus plussan raskaustestissä:)

Vierailija
2/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalo, pari muksua, vakkari työ yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossun Huvikumpu-tyylinen talo jossain Etelä-Suomessa. Iso piha, paljon omena-, luumu- ja kirsikkapuita sekä marjapensaita. Iso kasvihuone pihassa, porkkana- ja perunamaa. Kaksi koiraa ja viisi kissaa. Sivuvaunullinen moottoripyörä. Etätyö niinkuin nytkin. 

Vierailija
4/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vaalea koti,

aviomies,

pienehkö ja helppohoitoinen koira, ehkä kissa myös, jos tulevat toistensa kanssa toimeen...., pienipäästöinen auto + ajokortti,

ei lapsia,

kiva työ, jolla tulee toimeen....

Vierailija
5/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuntea menestyväni työssäni. Haluan työssäni luoda jotain merkittävää (selkeä tavoite on asetettu). Haluan onnistua myös terveyteni ylläpitämisessä, perussairauden hyvässä hoitotasapainossa. En menettää uteliaisuuttani. Oppia päästämään irti yhdestä ihmisestä. Ja säilyttää nykyiset ihmissuhteeni hyvinä. Siinä minun unelmaelämä.

Vierailija
7/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran rahaa, ettei tarvitse mennä töihin. Koti, jossa iso käsityöhuone.

Vierailija
8/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin Hgin Keskustassa kivisessä Jugendtalossa ylin, iso parvekkeellinen 200 m2 omistusasunto, kirjastohuone, vierashuone, takka/kakluuni, saunatilat porealtaineen. Kaunis sisustus.

Lapset pärjäisi koulussa vaivattomasti hyvin, kouluttautuisivat pitkälle, ja työllistävälle alalle, olisivat tasapainoisia ja onnellisia elämässään, hyvät puolisot.

Vapaa-ajan asuntonsa valkoinen, iso pitsihuvila meren rannalla Hangossa/Naantalissa/Turun rannikolla mantereen puolella. Kaunis tontti hyvällä sijainnilla. Huvila vanha mutta täysin kunnostettu, toimiva, valoisa ja isot ikkunat.

Kakkos koti talveksi jossakin lämpimässä maassa, siellä vietettäisiin tammikuusta huhtikuuhun aikaa.

Kaksi pientä koiraa.

Mies nykyinen, on jo unelmamies.

Olisin itse kauniimpi, seksikkäämpi ja älykkäämpi versio itsestäni. Olisin kouluttautunut pitkälle ja toimisin menestyvänä yrittäjänä. Yritys menestyisi ja voisin irrottautua palkkatyövoimam kautta osittain, esim juuri talvikuukausiksi asumaan lämpimään,

Vierailija
9/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmaelämässäni mulla on tuo sama perhe kuin nytkin. Ihan paras teinipoika ja mies, jota parempaa en voi löytää.

Työni olisi yrittäjä, joka tekee pitkää päivää unelma-ammatissaan. Olen aika työorjentoitunut ihminen ja minulle vapaa-aikanakin on vähän pakkomielle järjestää ohjelmaa. Unelmahommassani, harrastukseni olisi ammattani ja silloin työskentelisin mielelläni sen parissa milloin vain.

Ja tätä unelmaa olen nyt lähtenyt tavoittelemaan.

Vierailija
11/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi käydä töissä mutta silti olisi niin paljon rahaa että voisi syödä hyvää ruokaa, käydä ulkomailla pari kertaa vuodessa ja asua nätissä asunnossa jossain järvenrannalla mutta lähellä kaupungin keskustaa. Rakastava mies, pari kissaa. Voisi vetää päihteitä niin paljon kuin haluaa ilman terveydellisiä haittoja tai darroja/laskuja.

Vierailija
12/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka olisi todellinen elämänkumppani, jonka kanssa voisi rakentaa elämän tietäen, että toiseen voi luottaa ja turvautua. Sellainen rakkaustarina, joka on saduista ja elokuvista tuttu, mutta harvoin todellista... :) Tosin en haluaisi mitään prinsessatarinaa tmv. erityiskohtelua kuitenkaan, vaan nimenomaan henkiseltä puolelta sitä, että olisimme "kuin luodut toisillemme". Tällaista miestä odotellessa...

Haluaisin asua jossain päin Eurooppaa, mutta en kuitenkaan Suomessa. Lähellä isoa kaupunkia, mutta kuitenkin kaupungin ulkopuolella, jossain pienessä kylässä esimerkiksi. Oma 2-kerroksinen talo, kolme makuuhuonetta. Kaunis piha, pieni talli ja 2-3 hevosta.

Ulkona olympiatrampoliini ja nyrkkeilykehä.

Vierailija
13/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti lämpimässä kaksin mieheni kanssa, rahaa ja terveyttä sen verran, että voisimme keskittyä matkustamiseen.

Vierailija
15/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen ansiotyöstä, jossa olisin taitava ja joka tuottaisi tyydytystä ja josta maksettaisiin edes keskinkertaisesti. Se kai on suurin puutteeni. Olen kiitollinen omaisistani, jotka ovat sietäneet sairasteluni ja siihen liittyvät oikkuni. Haluaisin myös tulevaisuudessa asua rauhallisella paikalla, jonne kuitenkin on edes tyydyttävät liikenneyhteydet. Ja vielä toivoisin, että voisin harrastaa jotakin, mistä kovasti pidän.

Unelmieni työ ei olisi mikään ihmeellinen, en vain ole saanut juuri mitään töitä enää aikoihin. Unelmani kattaakseni minun pitäisi tienata bruttona ehkä 2500 euroa kuukaudessa. Onko liikaa pyydetty?

Avioliittooni toivoisin sen vertaista muutosta, että puolisoni olisi edes vähän innostunut seksistä. Voipa olla, että lähivuosina eteen tulee ero ja uuden suhteen löytäminen. Toisaalta, ei minun näinkään ole tavattoman paha olla. Kun uuden suhteen löytäminen ei ole helppoa, todennäköisimmin joudun olemaan vähällä seksillä, halusin tai en. Ja KYLLÄ! Seksi on minulle tärkeää ja eräs parisuhteen kulmakivistä.

Ehkä kaikkein tärkeintä kuitenkin olisi saada tuntea olevansa hyvä jossakin. Tällainen ainainen kynnysmaton virka alkaa tuntua raskaalta.

Vierailija
16/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmaelämästäni puuttuu vielä ystäviä, oma yritys, rahaa elää mukavasti saldoa katsomatta ja aikaa matkusteluun. Olen luottavainen, että nuokin on saavutettavissa vielä. Uskon, että jos tekee paljon töitä unelmiensa eteen, kaikki on saavutettavissa. Minulla on nyt jo ihana mies, muutama ystävä, työpaikka, terveyttä, huippukunto ja juuri ostettu ensimmäinen asunto. 

Vierailija
17/25 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo nyt ihania ystäviä, upea lapsuudenperhe ja hieno kumppani, mistä olen kiitollinen. Myös kiva pikku koti löytyy, mutta unelmani olisi asua kaksikerroksisessa rivitalossa kumppanini kanssa. Ehkä suurin puute elämässäni tällä hetkellä on säännöllisten tulojen puute - haaveilen hirveästi säännöllisestä kuukausipalkasta ja pysyvästä, mukavasta työyhteisöstä. Työn ei tarvitsisi olla mitään huippuhienoa, mutta kuitenkin kohtuullisen monipuolista. Jos vielä palkka olisi vähintään 2500 euroa, ja liukuvat työajat käytössä, olisin todella onnellinen.

Gradun valmiiksi saamisesta haaveilen myös, sen tekeminen on takkuillut ikävästi, koska työnhakuun menee niin paljon aikaa ja energiaa.

Vierailija
18/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin parisuhteessa tai kihloissa ehkä avoliitossa/ naimisissa ja asuisin poissa Helsingistä ( linjalla Riihimäki-tampere. Turku - Hämeenlinna.

Vierailija
19/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmasti kihloissa. Avoliitossa. Parisuhteessa

Ja suhteeseen kuuluisi koiria jne myöhemmiten myös lapsia

Vierailija
20/25 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki mitä olen haaveillut: kaunis talo, iso perhe, hyvä parisuhde, lapsenlapsia ja ystäviä.

Terveyttä tai töitä ei enää ole.

Tällähetkellä unelmoin työkyvyttömyyseläkkeestä että olisi edes vähän tuloja.

Isompi unelma on jo vuosia ollut talo Italiassa missä voisin majoittaa reissaajia, sellainen 3-4 huoneen b&b