Mikä iPhonessa maksaa?
Miksi ne on niin hemmetin kalliita? Onko niissä joku toiminto mitä muissa luureissa ei ole, vai mistä se hinta koostuu? Mun mielestä on ihan järjetöntä maksaa tollasta summaa jostain puhelimesta.
Kommentit (5)
Ei ne komponentit ja sen tekun ohjelmoiminen siihen leluun maksa kuin kympin korkeintaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan... Eikö ihminen oikeasti voi olla ilman tota vehjettä? Peruskännykkä riittää päivällä. Ehtiihän sitä illalla sitten istua siellä kotona ihan kunnon koneen ääressä. Älylelulla ei oikein voi edes kunnolla tehdä mitään järkevää. Silti porukka maksaa siitä satoja euroja. Noh. Eipä se minulta pois ole vaan teiltä.
Mulla on ollut Samsung ja iPhone ja nyt taas Samsung, tykkäsin enemmän iPhonesta. Toimii nopeammin, selkeämpi käyttis ja kuvat tarkempia. Toki hyviä ominaisuuksia on Samaungeissakkn mut ei niissä perus-älykännyissä vaan pitää ostaa kalliimpi versio ja sit ei hinta olekaan enää niin paljon halvempi iPhoneen verrattuna.
Itse pelaan lasten kanssa nyt paljon Pokémon Go:ta ja mun uusi Samsung pykii koko ajan kun mun vanha iPhone 5 pyörii kuin unelma tuolla meidän pojalla.. seuraavaksi varmaan ostan iPhonen
Brändihän se. Käytettävyydessä on jäänyt esimerkiksi Huawein ja Oneplussan taakse. Muun muassa tekstiviestien kirjoitus on tuskallista ja Kalenteri on hankalakäyttöinen.
Brändi