Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 18v ja 13v olla kaksistaan viikon?

Vierailija
25.02.2017 |

Siinäpä se kysymys.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit luottaa, ettei 18v osta nuoremmalle ja tämän kavereille päihteitä ja lähde itse baariin

Vierailija
2/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös 18 ole täysikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v on täysi-ikäinen eli aikuinen, mutta en kyllä silti jättäisi 13v lasta hänen vastuulleen viikoksi..

Me ajateltiin ensimmäistä kahdenkeskistä etelänmatkaa, tai pitkää vkonloppua, sitten kun muksut on 16v ja 18v..

Vierailija
4/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit luottaa että 18v malttaa olla hölmöilemättä.

Vierailija
5/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuossa on kyse muustakin kuin lasten iästä. Jos jompikumpi lapsista käyttää huumeita, naapurissa juodaan rankasti viikonloppuisin, lapsi karkailee on aivan eri tilanne kuin luotettavat rauhalliset lapset ja lähellä tuttu naapuri/sukulainen joka auttaa tarvittaessa ongelmissa.

Vierailija
6/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääs tää, ikähullu paukuttaa tätä samaa aloitusta joka päivä, syö pääs

Vierailija
7/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti... mihin tää maailma on menossa....! Tietenkin voi. Vanhempi katsoo välillä nuoremman perään jne.

Nykyajan vanhemmat tuntuu hakautuneen hyysääjiin ja välinpitämättömiin.

Vierailija
8/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät niin onhan lapsilla joku luotettava aikuinen joka katsoo tarvittaessa hieman perään. Sovit vaikka naapurin kanssa että ilmoittaa jos yrittävät pitää kotibileitä jne.

Vierailija
9/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa. Normaalia perhe ollaan, lapset normaaleja. Kukaan ei käytä huumeita, eivätkä lapset käytä alkoholia tai biletä. Lähellä olisi sukulaisperhe.

Vierailija
10/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen 13-vuotiaan koulu ottaa yhteyttä, jos tulee hätätilanne? Voivat mielestäni olla kaksin kotona, jos lähistöllä asuu esim. täti, setä tai isovanhempi, jonka yhteystiedot ilmoitetaan kouluun ja joka katsoo perään muutenkin.

Vierailija
11/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kyllä Ikiksen aloitukselta kuulosta.

Vierailija
12/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Ainakin mä pärjäisisin hyvin siskon (16v) kanssa. Olen siis 14-vuotias. Ei mua kukaan herätä kouluun, itse menen harrastuksiin, harjoittelen kokeisiin, teen läksyt ja hoidan marsut. Lisäksi meidän kotona yleensä mä valmistan päivittäin ruokaa, koska olen aloittanut ruokaremontin (enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa jne.) Ja kyllä me perussiivouksesta selvittäsiin. Enempi ongelmana saattaisi olla koirat, koska niitä hoitaa lähinnä vanhemmat.

Vierailija
13/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kyllä Ikiksen aloitukselta kuulosta.

En kyllä tiedä kenestä puhutte, mutta ihan ekaa kertaa tätä kysyn. En taida olla teidän ikis.

T. Ap

Vierailija
14/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, suostuuko se 18v "vahtimaan" sitä nuorempaa. Aikuistahan et voi tuollaiseen kysymättä velvoittaa.

Vierailija
15/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tässä on kysymys enimmäkseen siitä kuinka halukas 18-vuotias on ottamaan vastuun 13-vuotiaasta.

Vierailija
16/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoletta voit jättää, koska tunnet omasi ja ovat normaaleja nuoria.

Mukavaa matkaa.

Vierailija
17/17 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v on täysi-ikäinen eli aikuinen, mutta en kyllä silti jättäisi 13v lasta hänen vastuulleen viikoksi..

Me ajateltiin ensimmäistä kahdenkeskistä etelänmatkaa, tai pitkää vkonloppua, sitten kun muksut on 16v ja 18v..

Hyvänen aika sentäs... toiset jo asuu yksinään 16-vuotiaana mennessään kouluun eri paikkakunnalle, ja toiset jo reippureissaavat ympäri maailmaa 18-vuotiaana... ja teidän lapset pääsevät vasta ekaa kertaa mammasta eroon viikonlopuksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä